Det ska börjas i tid ;)
ja, våran klass har nu börjat planera vår student dag.. och då är vi några tjejer som vill åka häst och vagn…
och då tänkte jag om nån här inne vet av hur man får tag i nån frivillig som har kanske typ.. 4st vita hästar och en fin vagn som man kan åka runt 8personer i?

Oj ingen aning, om ni inte har någon kontakt..
Brukar iofs sitta annonser på blocket och liknande sajter om folk som vill ha en tjänst, tex. bli körda me häst och vagn. Sätt ut annons vetja
vart bor du?
Ja, jag tkr oxå att du ska läsa annonser eller annonsera själv. Googla oxå. Lycka till :)

vi var tre tjejer som kördes av ett litet sött shettispar, föräldrarna ordnade med det i hemlighet fast det är en bit härifrån till dig…sen tror jag det kostade rätt mkt också.
#1 okej, jag känner bara 1 som har en vit häst.. men den är inte inkörd :(
#2 jag bor i Västernorrland.. Örnsköldsvik
#3 okej.. jag ska börja leta så fort jag får lite dö tid över :)
#4 okej.. att det kostar gör inget :) hehe men vi är på jakt efter stora vita hästar.. tex araber eller nån annan fin vit pålla =) hehe
Sist jag kollade vad en bröllops-vagn kosta, tvåspann kostade det 8000kr plus timpeng om det översteg en viss tidsram…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#6 Det finns billigare.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#5 vi skulle blviit körda av två stora mörkbruna hästar men det byttes till shettisar eftersom det är rätt livligt inne i staden så shettisarna var ett säkrare kort:) men jag tror inte de är intresserade av att köra så långt heller. så var de ju inte vita heller;)