Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 1433 ggr
sammeth
0

Tinker uppe i Åretrakten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej!! Jo jag undrar om någon vet vem som äger Tinky nu? Han såldes i Torsdags till någon uppe i Åretrakterna. Han är en svart skäck med mycke hovskäg och svans. Han skulle användas till körning tror jag. Han har stått på Edsbyns ridklubb så nu äntligen får han vara privathäst :) Saknar honom. Hann inte säga hejdå och lycka till för allt hände så himla snabbt.

Här kommer en bild inte så bra men en bild iaf.

sammeth
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild på Tinky

tezzie
0

tror tyvärr inte att det är någon medlem från de trakterna här, men håller tummarna för dig =)

Kan du inte fråga på ridskolan då? De måste ju veta…

*** Kärleken övervinner allt ***

sammeth
0

Har frågat hon som jobbar där men hon kommer inte ihåg vad hon heta och sen har jag skrivit in i gästboken på ridklubben hemsida.

[slo]
0

Jag kan forska lite åt dej :) Har du någon mer info, typ ålder, storlek och sånt hade det varit bra.

sammeth
0

Han åkte i torsdags upp. Han är väl född 92 trodde dom på klubben när han kom dit, för han kom till klubben 98 så han är nog runt 16skulle jag tro. Han är D ponny storlek ca 145cm . Ganska så grov. inte lika mycket man som svans då han har en tjock och go svans. Han har mustach :D om han inte har hunnit ätit upp den.

Mari
0

Åh han har jag träffat på ridskolan när jag var där och red någon westernlektion på hästen Texas :)

Minns verkligen hans häftiga mustash! :D

Hoppas du hittar honom :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

sammeth
0

#6 aha då kanske du red med mig? Jag brukade rida Armando en skimmel connemara på westernlektionerna.

Mari
0

#7 Nope, den gången jag red där så red min kompis Armando (hon hade alltid honom) Bor långt därifrån så jag har bara haft tid och råd att åka på en lektion :/ Eller clinkic kanske de var :) Var där en hel eftermiddag iaf.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

sammeth
0

Aha okej. Det kanske var då jag hade ett uppehåll.