Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 5845 ggr
Tarja
0

Vart rider du?

Är bara lite nyfiken vart ni på ridsport.ifokus.se rider? Skriv gärna vad ridskolan eller ridklubben heter och i vilken stad det ligger i! Även om du rider i någon speciell ridstil t.ex westernridning Glad

Maja
0

Islandshästridning, hemma på gården, Uppsala. =)

Marija
0

Sollefteå Ryttarsällskap, i Sollefteå ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

youtube1
0

ågesta ridskola till hör stockholms kommun i farsta (men ligger i huddinge)o farsta ridskola) här komer länkarna

www.agestaridskola.se

www.farstaridskola.se

om jag fattat rät

fridak
0

skogsmulleridning, skojhopp och tränar lite smådressyr. allt hemma vid stallet. är med i hyltans rf men det är ingen ridskola…

Tarja
0

Själv rider jag på Asphults Islandshästar, Eskilstuna Glad

thilda-
0

Jag rider inte längre.. Mina knän fixar inte att rida längre så jag har gått över till trav istället på "hel tid" =) Men förut red jag på ÖOR (Örnsköldsviksortensryttarklubb)

[MartinaPettersson]
0

Jag har ridit i en privatägd ridskoleverksamhet och då för Yvonne Götesson! Rekommenderar! :D Både billig och väldigt bra som ridinstruktör! :)

Mandysan
0

Ingenting just nu.

Primee
0

Rider hemma ;) (och på jobbet..) Vi ("privat")ryttare i området har dock startat en ridklubb! HBJ Ridklubb. Tidigare red jag på Gävle PonnyKlubb.

Flaxii
0

Jag har egen häst och är uppstallad på och rider/tävlar för Torslanda Ridklubb (ToRK).

jen
0

rider hemma just nu. Men har tränat nång gång och ska träna regelbundet på Bullersta som ligger i Nyköping som Western Riders Nyköping har sina träningar på

E_hjo
0

Rider i Grevbäcksskogarna i Hjo.  ;)

Snurre
0

Rider på Orsa ridklubb i Orsa(dalarna):)

Cavello
0

Rider islandsridning, dressyr, hopp och skogsridning i skogarna och på gården där medryttarhästarna står.

Fiona
0

rider mest hemma ., men är även medlem i Vartofta Rid & Kör Sällskap , där jag är med och tränar & tävlar ibland :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

cupcakes
0

Rider på Orust RK, Stall Lövås - uteritter, dressyr och hopp - även islandshästar hos min 'medryttarhäst'..

#13 ooh, dalkulla, dalmas eller rumpmas? xD

AusaBausa
0

Rider ut i trakterna av Tosteberga;-P

ingen klubb..

Forgein
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag rider på UPK Uppsalaponnyklubb.se, på hemsidan kan man se alla hästarna. Och det ligger i Uppsala. Och så rider jag i Östervåla (medryttare)Skrattande På bilden är det Rebecca min storasyster som rider Conelia bilden tahen av Linnea (Storvreten)

Gronstedt
0

Jag rider på K Ridcenter i Älvängen norr om Gbg. Liten ridskola med bra hästar, bra lärare och individuellt anpassad utbildning för den som vill ha det. Rekommenderas! Jag rider en grupplektion varje vecka plus privatlektion eller självständigt ridpass.

Lyrik
0

Skogsmulleridning

[Teddy]
0

Jag rider avancerad skogsridning OCH på Norf i Norrköping. www.norf.nu är adressen till denna jättebra ridskola!

Salo
0

Rider lite blandat, tornerträning, western, dressyr, hoppar ibland, lite NH, working equitation, lite akrobatiska övningar, springa fort (trav och galopp), skogsridning osv. Har eget stall utanför Katrineholm och rider mest i paddocken eller på de fina ridvägarna här omkring. Har ridleden här i närheten. Ibland har vi träningar på annat håll med tornergruppen, sen runt om i landet när vi har uppvisning, tävling eller show.

Tarja
0

Okej :) Låter fint där ni rider :) Fortsätt gärna att skriva :)

Zaphix
0

Jag rider för sundsvalls ridtravarförening.. Tränar för där en dag i veckan och rider mest i skogen annars.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

EmmaSofie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag rider på UPK (Uppsala Ponny Klubb).

Och så rider jag hemma hos Stuteriqveiar.

Bilden är på mej och Pysen.

Tagen av StorvretenTungan ute

Annisangel
0

stjärnholm utanför nyköping Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

[chriistina]
0

Lunds CivilaRyttarförening rider jag på. Just nu på ridskolan men ibland även med ponnyn jag rider. Ska sluta på ridskolan till jul och bara rida ponnyn där ist.

LinaN
0

I paddocken och skogen vid stallet, trollhättan.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Johanna
0

i skogarna i Haninge :)

jn84
0

I Bålsta och i skogarna runt omkring.

Är medlem i Håbo ridklubb, men rider bara klubbtävlingar där

Dilizi
0

Faxi Islandshästar i Åkersberga :D

/Emilia

sammeth