Hallå!
GUD va mycket det är med skolan nu:/ Trööök! Har knappt hunne vare i stallet:( Känns piss någon mer som tycker det är tröökt i skolan? Fast Visst det tycker väl alla:D hehe Red på min märra i dag
Lite bara eller red och red. Jag gick upp för en backe för det va syrran som red så jag fick inte rida mer:/ mm men hon har inga skor heller så vi vägar inte rida på hårda Grusvägar:/ Hon är så ömfotad:( MM men det är nog bäst att ta det lungt hon har ju inte gått nå hårt i sommar! Hon har fått en lite strejk från rid/körnigen men gått med henne har vi iaf
Sisst jag gick med henne sprang vi lite ute på en stig drar inte iväg för att hon är i skogen är som en lydig hund nu! hehe mm;) Är era hästar som Hundar eller nå?;) Kram/Zizou_

Om det ändå vore så väl att jag hade mycket i skolan. Har mycket på jobbet skulle jag vilja påstå.
Har hästen din fått vila av nån speciell anledning?

Ja hon Vart halt när vi körde på grusvägar:/ Hon hade inte skor på sig, för att vi tyckte att hon skulle gå utan ett tag, men sen så sa vi åt våran sko gubbe att han skulle komma men tro det eller ej Han har inte vare här en
Kommer väl snart hoppas jag! Hon hade för korta tår :/ men nu har dom blive bättre;) Ska vi bara vänta in hovslagarn! Kram

Ni måste väl ha fler hovslagare att ringa än bara en och vänta på?

vet inte:/ Mm men det är inte en så större fara !
Jag tyckte det var ganska bekvämt att ha häst när man gick i skolan, värre när man jobbar kan jag lova…
Min pålle springer efter mig i hagen, utan grimskaft :) Har inte vågat testa det ute än, men den dagen okmmer säkert också :P

hehe okej :) förr kunde vi inte vara inne i hagen för då attakerade hon oss:/ men nu när hon har en häst kompis så går det så bra så;) hehe