bilder på när Nicean löshoppas:D
…
Vad fin :)
Tack:D kul att det är någon som komenterar possetivt:D

#8 Jättefin bild! ;-)
Tack jag tycker oxå speciellt mycket om denna bild:D
Hur högt är hindret? (nyfiken) :)
varför har hon bara skydd på bak benen? =)
#14 140 cm :)..
#15 hon har bots fram men dom kanske inte syns så bra?.. har inga andra skydd:P.. ska nog köpa mig ett par:).

Slår hon i så att du måste ha skydd på henne då?
ser ut som om ni haft en rolig dag ihop :)
*** Kärleken övervinner allt ***

Ser ut som att hon tycker att det är kul! 
PS. Använd gärna markbom och fler bommar i hindret. Det blir lätt taxeringsfel och onödiga tillbud annars.
Om inte annat så underlättar det för henne.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
#17 bakskraperna behöver jag på ojämn mark för annrs strycker/slår i för mykt.. Fram behöver jag igentligen inte men när vi rider i skogen så är hon så dålig att lyfta på hovarna så jag tar det säkra för det osäkra.. och man ser på skydden att dom har tagis stryck..!.
Vi hade en helt underbar dag ihop:).. Tack för du är så possetiv till mig och Nicean, är tyvärr inte så många som är det här inne
Har ju bara haft henne i ca 2 mån..
#18 Jo hon älskar att hoppa och hon är väldigt duktig på det oxå:).. , synd bara att hon har en liten hopprädd matte hähä* annars hade vi nog kommit långt tillsammans..! okey ska tänka på det nästa gång:).. ska köra lite cavalletti nästa gång:).. ska andvända många bommar när vi hoppar Tack för tipsen det behöver jag:)..
Hon ska få löshoppa idag oxå:D.. hon älskar att hoppa:D
Vad fin hon var :) Jag tycker att det är bra att du inte sätter på henne massa skydd som hon inte behöver! Om du börjar med små hinder (20 - 40 cm) tills du är helt säker på dom höjderna, och sedan höjer du 10 cm, och håller dig där tills du känner dig säker, så kan ni säkert gå långt!
Lycka till, och tänk på att inte gå för fort fram!
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
#21 Tack jo hon är jätte fin:).. jo jag vill inte ha en porslin häst hähä:P.. neh man ska inte andvända massa onödiga saker..!.. Okey tack:).. ska tänka på det nästa gång jag ska hoppa:).. ska ta det lugnt och låta det ta ordentligt lång tid..
Tack för tipsen:D
#22 Du behöver inte tänka att det ska ta lång tid, men det ska kännas bra innan du kommer upp på "nya höjder". Somsagt har du en otroligt fin häst!
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Jätte fina bilder :D synd bara att du hade motljus ^^ Men hon såg jätte fin ut när hon hoppade :D
#23 okey:D tack jo hon är jätte fin:) vad glad jag blir:).. vad roligt det är att höra att det är några om säger något snällt till oss, det stöttar och hjälper mig jätte bra:)..
324 hehe jo det blev så:( Tack så myktet:) jo hon är helt underbar.. hehe det blir så mycket fart på henne när hon ser ett hinder hon älskar verkligen att hoppa:D
#26 jo det är jätte roligt när någon säger något snällt till mig och min Nicean:) det är alltid bra och lärorikt med tips:D det behöver vi alla!…