Och jag kan rensa i min inbox :-)
*** Kärleken övervinner allt ***

Jag har inga vänner =( Har inga sajter heller =(
Rutan som man öppnar bilder i är oxå ny =) Även hantera inlägg- knappen är flyttad =)
jag trodde det var jag som var knäpp i huvudet. men då var det inte så alltså :P

#4 Jo dtev ar nog så me :P

#4 Jo, men lite knäpp är du allt ändå ;-)
men tack, vad snälla vi var här då ;)

Fast vi tycker om dig iallafall :-)

Du är mobbad nu bara för att du inte har varit här på så länge :P
inte varit här på länge ? jag var här i morse ? ;)
vad bra tez :)

Jag är jätte nöjd med nya uppfateringarna :)
Ändå jag har upptäckt att gnälla på är att när jag trycker på "visa bild" så öppnas bilden ibland så att det bara är bilden och sidan försvinner, inte i fönster-i-fönster som det ska.
#11 Tror att det är när det är bilder i "fel" format (tex GIF).
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#11 du måste låta sidan ladda klart innan du klickar på bilden. =)

Kan ni verkligen rensa i er mailbox nu? Har skrivit på support att jag problem. Kan inte läsa mejl och inte radera. Det står att jag har 2 nya mejl men ser dom inte. Finns många som har skrivit där. Men det verkar konstigt nog inte vara alla som har samma fel.

#14 verkar som om det bara är pm som man själv startat som ligger kvar. de andra försvinner.

#14 verkar som om det bara är pm som man själv startat som ligger kvar. de andra försvinner.

Utan att man tagit bort dom menar du? Jag hade 314 inlägg i min mail och jag kan inte ens ta bort dom.

Jag kan rensa i inboxen, men inte bland de skickade!

skickade ska inte gå att ta bort. varför vill du det tez?
#17 prova igen, jag kunde nu när jag försökte.

Men varför i fridens namn ska man inte kunna ta bort dom skickade med? Jag ville kanske spara några mejl som jag fått men nu verkar det som alla är borta.

#19 Nej, det behöver jag inte. Var bara tvungen att testa när jag såg att ni hade problem :-)