Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 479 ggr
MiaMaria
0

Nu va de dött här..

Inga fler nattugglor kvar här???

MiaMaria
0

Tydligen inte… Nä sovtime för mig. Gonatt, eller ja gomorgon på er =)

Sandra
0

Godmorgon =) Lika tomt är det här nu kan jag lova. Ska åka till jobbet alldeles strax! Ha en bra dag!

gejsa
0

Oj, vad tidigt du går upp Sandra.

Sandra
0

Jag går upp 5 varje dag. Det är väl inte konstigt? Resten av min familj går upp ungefär samtidigt som jag så för mig är det gammal vana. Jobbar jag lördag går jag upp 4.

gejsa
0

Oavsett när du börjar jobba?

Sandra
0

Jag börjar alltid jobba halv 7 på vardagar. På lördagar börjar vi 5 (gäller alltså övertid, inte schemalagt)

gejsa
0

Oj, jobbar du så mycket. Vad jobbar du med då?

Sandra
0

Jag jobbar på coops centrallager. Varje vardag jobbar ganska många du ;P Men vi har precis gjort om hela våran del av lagret. Alla små avdelningar som fanns förut har blivit till en stor. Vilket medför stoooora problem. Allt kommer inte ut i butik för att allt inte gått rätt till. Pallar som försvunnit i flytt osv. Därför är det mycket övertid nu. Då jobbar jag så mycket jag kan o orkar.

Dessutom… en lördag är det bra betalt. Då jobbar jag gärna =)

gejsa
0

Ja du, det vet jag också att man brukar jobba vardagar. Det var att du jobbade 6 dagar i veckan som jag undrade över. Men det har du ju förklarat nu. Så nu vet jag.

Sandra
0

Aha… jag är en aning trött så du är inte den första jag missförstått idag =)

steffy
0

jo jag

1111
0

Jag väntar på att min sista träning för kvällen ska dyka upp.. Hade tydligen haft problem att lasta hästen (igen)…

/V