Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 655 ggr
gejsa
0

Apropå Idol!

Ni som sett Idol i kväll! Nu måste väl iaf JennyK åka i kväll. Gud så falskt hon sjöng. Hörde ni det?

IdaS-A
0

håller med, gillar inte alls henne. Men det finns fler jag inte tycker om och några som är riktigt bra!

gejsa
0

#1# Ja, det finns fler för mig med. :) Men i dag var hon sämst.

tezzie
0

Jag tycker att hon låter som en trist underhållerska på en finlandsfärja!

*** Kärleken övervinner allt ***

gejsa
0

#3# Ha ha sååå illa får dom inte ens sjunga där.

tezzie
0

Sant Skrattande

Men den där Alice överraskar mig varje gång, tycker hon är riktigt bra. Han som åkte igår gillade jag (Elias kanske han hette) och så gillar jag Lars…. Den där Johan Palm får man ju moderskänslor för :-)

gejsa
0

#5# Nej vet du vad. Johan Palm tycker jag inte om. Alice är duktig. (är ju från Korea som min dotter också) :) Lars…..hmmm gillar inte hans stil heller faktist. Tyvärr.

gejsa
0

Nej nu börjar det strax igen. Måste gå och titta. Hoppas Jennyk åker nu.

tezzie
0

Yes, hon åkte :-)

gejsa
0

Ja, det var ju verkligen tur. :) Inte för att jag tycker illa om henne som person men hon kunde inte sjunga.

tantnett
0

Har hon åkt ut nu? Det var på tiden.

Jag håller på Lars.

Höll även på Linda men hon åkte ju ut för någon vecka sen tyvär.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

RubHel
0

Man borde göra om röstningssystemet så att man röstar på vem man vill ska åka UT ur Idol. Det är ju totalt värdelöst att ringa på den/dom man vill ha kvar.

Men är glad att Jenny åkte ut!

Spiritinthesky
0

jag tkr alice och linda var riktigt bra. men linda åkte ju tyvärr ut ,

Isa Aronsson

www.stallequino.se

wewwa
0

#9 och #11 instämmer. ;)

bebbe
0

Kevin och Anna är mina favoriter, synd att Linda åkte utGråter

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Yessica
0

Japp, skönt att hon åkte! Har inte gillat henne från början.. Eller hennes audition var bra, men sen har det dalat.. Håller på Kevin, Anna och LouLou :)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

gejsa
0

Ja, jag tyckte också att Linda var duktig. Men ingen vinnare. Fast hon borde inte ha åkt ut så tidigt ändå. Finns ju värre kråksångare om man säger så.

Än så länge håller jag på Sepideh. Bra röst och sjunger bra. Loulou är också bra men gillar inte hennes låtval.

elin
0

Jag säger bara en sak, hejja johan palm!!! :D

/Elin

gejsa
0

#17# Ja, ni som är unga gillar säkert den där lilla knolltotten. Men han är för ung och har inte fått sin röst än. Han är ju i målbrottet herregud. :) En liten pojkvasker som måste växa upp först tycker jag.

[Jennniie]
0

Ska jag säga vad jag tkr. Så VAD gör Jesper kvar? Han skulle ha åkt ut första gången killarna sjöng. Rasmus som åkte då tkr jag va bra. JAg tror att han åkte för att han inte är en " typisk" artist eller jaa en kille som alla tonårstjejjer röstar  på..

Tkr inte nån är så super bra iår o va väljer dom för låtar ?!
Men jaa, Linda tycker jag skulle ha fått stanna och Jenny åkt ist  för henne. Och sedan tkr jag att Jesper skulle åkt ist för Rasmus. Och håller en tumme för att det blir ändring på röstningsmetoden..
Känns så onödigt med juryns arbete när vi svenska folket bara slänger talangerna i tunnan sen liksom när vi får chans att rösta, o röstar för att nån kille e snygg eller så ..
:P

RubHel
0

#19 Håller med, vad gör Jesper kvar? Tycker inte om honom, och jag tycker VERKLIGEN inte om Robin Bengtsson.

Peppe
0

JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN!!!!!!

#17 Go elin! Flört

Ut med Jesper illa kvickt! Robin B tog ett litet kliv frammåt igår, men han borde vara näst på tur att åka ut efter Jesper om han inte gör bättre ifrån sig

#18 och DET gör honom ännu mer imponerande ju, han rer ju ut det galant =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

gejsa
0

#21# Sorry! Jag är inte ett dugg impad av den lilla knolltotten. :)

Jesper är väl han den där ljusa? Han sjunger bra tycker jag.

[Jennniie]
0

#22 Jaa han den ljusa .. Njaa visst han sjunger bra, men är så grymt tråkig att titta på .. O ingen go i rösten heller, utan samma tonläge hela tiden typ.. Jag blir uttråkad i längden..

Däremot när Kevin sjöng footloose kunde jag inte sluta le. Sån energi! Däremot e väl hans röst lite för klen för den låten, men han var så glad. :)

Robin bengtson, är det han som är "snygg robin"? Inte den rockige utan den andre m brunt hår ? Nee han e ingen höjdare heller.,.

tantnett
0

Jesper den där kalles kaviarsnubben borde åkt ut för länge sen!

Marsvin 4-ever Tungan ute.