Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1092 ggr
youtube1
0

sköttare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JA många kanske har hört att jag ska skaffa häst snart men det blir cirka om 1_2år men nu ska jag snart bli sköttare.O de som är konstigt är att man måste klara en sköttar kurs för att kuna bli sköttare men de börja idag,de var så att man fick önska villken häst man ville bli sköttare på o jag valde så klart Cesar han är 5år.Men skötar kursen går ut på att de ska se hur stor häst kuskap jag har o nästa lördag får jag veta om jag är prov skötare på Cesar.det är cirka 9 gånger kvar på skötar kursen.Men jag hoppas att jag blir sköttare på cesar.

youtube1
0

En till bild

gejsa
0

Jättebra är det en ridskola som har en sådan kurs?

youtube1
0

En till

youtube1
0

#2 ja

youtube1
0

Jag glömmde att läggga till att ni ska skriva vad ni tycker om Cesar o kursen.

PS.svara ärligt tack.

Mille
0

Tycker det låter som en bra tanke med en kurs, men egentligen borde allt sådant ingå i den vanliga ridskoleundervisningen.

Efter att ha gått utbildningen till travledarassistent har jag verkligen sett skillnaden mellan ridskola och travskola (har som alla andra gått på ridskola tidigare) och ridskolorna har verkligen mycket att lära, trots att de borde vara före så mycket längre som de har funnits.

Inte så bra bild på hästen, men gillar fläcken på mulen, så söt

youtube1
0

#6.Tack,visst är han de o kurs är ju alltid bra men jag ska ta flera billder på honom på måndag o då ska de vara bättre bilder ok =)

youtube1
0

Å de var inte så monga intereserade av dena tråd hoppas de är fler som kållar in dena tråd.

tezzie
0

Söt häst och ett mycket bra initiativ av ridskolan med skötarkurs :)

*** Kärleken övervinner allt ***

youtube1
0

#9.Tack.=)Skäms