Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 383 ggr
Star
0

Några braiga tipps tack!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla gladaSkrattande Mina föäldrar vll absolut inte ha någon häst… Meen min mamma ska testa att rida… Men jag undrar ifall att det finns någon som har några bra tips hur man kan göra för att få föäldrarna mer posetiva till en häst?? Vill så gärna ha en liten fjordig… Mvh Hanna som älskar sin lilla Star

gejsa
0

Svårt att säga hur man ska göra. Men är din mamma intresserad på riktigt och hon prövar att rida så blir hon nog såld direkt. Eller också ramlar hon av och hatar att rida. *ler*

zimba92
0

Håller med gejsa. Jo en sak till. DU ska inte tjata på dina föräldra utan visa dom att du är mogen att ta hand om en häst vad allt det innebär. Ja mennar att du visar att du är mogen för det ansvaret det är med att ha egen häst.

emsems
0

säger som ovanstående, men även: hästar är dyra på tid och pengar. det är ju inte säkert att dina föräldrar har råd att köpa häst, även om dom skulle vilja…

Star
0

Tack för alla svar:d Men det e så att jag vet att de har råd med häst men de vill inte skaffa någon eftersom inga ännu har riktigt intressen:P

Fija
0

Jag önskade mej att mamma å pappa skulle börja ridlektioner i julklapp när ja var typ 8år. Å det gjorde dom. Dom tyckte de va skitskojj. Så efter ett år skaffade dom häst å ja fick min första ponny. Å pappa blev efter nått år orförande i styrelsen för ryttarföreningen.