Kommer ni ihåg?

Ja, det var en j…la skillnad. Fast det behövs mer ändå. Men det vet du säkerligen. :)

jo det vet jag men vägen har varit både lång och krokig…

jag tror faktiskt aldrig vi fick se bilderna på henne?
men det var stor skillnad, men mer kvar. =) måste kännas skönt?
Oj, det var skillnad… Även fast det är en bit kvar… Vad hade hänt med henne innan? Jag fattar ju att hon inte blev omhändertagen på rätt sätt, men…hur liksom?

#9 jo hon blev omhändertagen på rätt sätt!! Hon blev sjuk.. först trodde vet. det var kvarka.. behandlades mot detta 2 gånger!! Blev inte bättre och skickades till HGB djursjukhus. Hon hade faryngit och var högdräktig (tjuvbetäckt).
Häststackaren hade så onte i svalget att hon inte alls ville äta så kanske inte så konstigt att hon gick ner i vikt när hon ovanpå allt detta var högdräktig utan att någon hade kunnat se det..
#10 stackars lille häst…. hur gick det med fölet då?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
gud vad kul att se att hon ändå ökat så mycket på kort tid, det tar lång tid innan hon ser helt bra ut men gösses vilken skillnad :) Bra jobbat :)
Oj, jäklar! :'O Klarade sej den lille? :/
#10 Oj, nämen stackars liten! :O Vad skönt att det har gått så bra då… Jag trodde ni hade räddat henne från slakt lr nåt åt det hållet… Undrar som de andra, klarade sig fölet…?
Kopierade direkt från Wilma03s presentation
"Gammal medlem i nytt format.
Stolt ägare till Norrcampens Wilma -03.
En glad och sprallig tjej som haft det ganska tufft sista tiden. Blev tjuvbetäckt förra sommaren. I våras fick hon en allvarlig halsinfektion. 14/5 föddes ett ljuvligt litet stoföl som döptes till Ida. Tyvärr var lyckan inte långvarig och lilla Ida blev bara ett dygn gammal. Vägen tillbaka från viruset och förlusten av det oplanerade fölet har varit lång och mörk.
Men nu är vi tillbaka med nya krafter och ska snart sätta igång och arbeta igen."
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

ja tyvärr så klarade sig inte vår lilla Ida!
Neeej…. Stackars. : /