Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 828 ggr
CarCar
0

Halvblodsto efter Warsteiner säljes -99

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevligt halvblodssto efter Warsteiner, född -99 säljes.

Astra är ett väldigt vackert sto med lätta gångarter, luftig och utvecklingsbar trav, vägvinnande skritt och energisk galopp. Har fått två föl och är mellan dessa sparsamt riden. Går LA dressyr och 1m hoppning i dagsläget men har kapacitet för mycket mer. Ger trevliga avkommor. Snäll att hantera och rida i alla lägen.

Pris: 65000 

För mer info kontakta:

Dennis Berntsson

0301-32042

berntssonshvb@hotmail.com 

Går även att kommentera här för mer information.

Det är jag som rider på bilden, första gången jag sitter på henne, hon är lite sommarfet vid fototillfället.

AusaBausa
0

vad har hon mer för stam?

CarCar
0

Hon har vita papper, hennes mamma heter Honey Suckle och är efter Stand Fast som inte är en godkänd hingst.

CarCar
0

*putt*

Mandysan
0

Hur hög är hon?

CarCar
0

Vet faktiskt inte exakt men skulle gissa på 160-165cm någonting…

Lorita
0

Hon ser trevlig ut Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CarCar
0

Mm, hon är jättetrevlig :) Jag ska eventuellt ha hennes son på utbildning och försäljning, ska bara hitta ett stall i Göteborg som passar med kollektivtrafiken samtidigt som det inte kostar skjortan. Ägarens hade några bekanta i närheten av dig Lorita som förslag, bara det att det skulle ta en timme varje väg med buss från mig..

Mandysan
0

*vill ha*

Borde vara förbjudet att ha ett så perfekt sto till salu när man inte har råd ;)

Lorita
0

#7 inte mer, 37:an är hopplös, stämmer bytena. Det tar en timma för mig till jobbet (ullevi) och hem ska man inte tala om då stämmer inget Skäms

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

CarCar
0

#8 Du får börja spara, hon skulle nog passa dig perfekt :)

CarCar
0

#9 Från mig till Trädet eller vad det hette skulle det ta 53minuter. Känns som att det blir jobbigt att hinna med att ta hand om hästen då också om man slutar vid fyra, sen gick det inga bussar hem heller om man inte beställde en timma innan, även på helger fick man beställa buss. Jag trodde att jag kom från skogen men det här tar priset…

Mandysan
0

#10 Om hon är kvar till juni nästa år så visst :) Har då tid, pengar och förhoppningsvis ett friskt knä :P

CarCar
0

#12 Det kanske är lite väl långt fram i tiden tyvärr… Men man vet aldrig hur det går så vi får väl se :)

CarCar
0

Ingen som vill ha ett fint halvblodssto till ridning eller avel?

CarCar
0

hm.. tänkte lägga in fler bilder men det fungerar inte?

tezzie
0

Då är kanske bilderna för stora?

*** Kärleken övervinner allt ***

CarCar
0

Kan det vara så? Ska genast förminska dom :D

CarCar
0

bild

CarCar
0

Tack för hjälpen!

CarCar
0

en till bild

CarCar
0

Efter det som var första gången jag red henne så provade vi bara några små skutt..

CarCar
0

*putt*

änglaflickan
0

puttar=)

AusaBausa
0

skitsnygg häst!!!!

AusaBausa
0

skitsnygg häst!!!!