Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 938 ggr
Due-Boje
0

INBROTT HOS ANKY!

Ja, så ligger man och inte kan sova, sen går larmet.. Två minuter senare ringer Ankys icke engelskatalande mamma, IBRACK! Skriker hon i mitt öra…

Så jag och Nathalie fick springa ut och möta upp polisen så dom kunde söka igen Ankys hus (Anky och familjen är på semester i Spanien). Men dom kunde inte hitta något, får väl se om jag får besök i min lilla boning 20m från Ankys hus inatt… usch! Läskigt! Nu springer poliser runt gården och lyser i varje hörn.. Haha, hon e så känd här att det är som att Britneys alarm skulle gå…

bubbelbubbel
0

nämen fy sjutton! detdär är ju inget man vill vara med om mitt i natten! får väl hoppas att polisen hittar vad det nu var som satte igång larmet då..

jen
0

Hua, vad otäckt!

Hoppas bara det var nått djur el nått annat som utlöst det.

Ledin
0

ja skulle vara rädd som fn ursh :S skaffa en stor hund nu med :) som är snäll men kan se läskig ut det kan ju hjälpa en att känna sig lite tryggare ;)

Alex
0

Men fy vad läskigt! Ni vet inte om de tog nåt heller eller så?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

ThunderClap
0

Jag är nyfiken, har Anky som har så värdefulla hästar larm på stallet även? Om du nu får svara på det (kan gissa på att hon kanske inte vill att ni ska lämna ut uppgifter om sådant)

Skönt att polisen värkligen anstränger sig iallafall!

Due-Boje
0

Dom hittade inget, va kanske enliten husmus eller nåt =)

#5 nej hon har inget larm, vad jag vet. Men dom har flera videokameror uppsatta i stallet, och vi har en TV i vårat hus, samt så har Anky och Sjef flera i sitt hus.

jen
0

vem är Anky då?

Cilla89a
0

#7 Anky Van Grunsven ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

jen
0

#8 Aha, OS-mästarinnan !!

wewwa
0

Ojdå, usch vad hemskt och nervöst för dig. Hoppas att polisen hittar den som gjorde det.

Jojaton
0

Usch!

Johanna - Instagram