Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 1238 ggr
Spiritinthesky
0

Dubbel seger idag (:

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag och jennie på klubbhoppning med Spirit och Silver.

jennie startade en LC och jag en LD. Efter att Jennie ridit LC med spirit var hon lite halvmissnöjd och tyckte att det gått lite långsamt, så hon blev välldigt förvånad när dom ropade upp att hon vunnit (: Lite gulligt såg det ut på prisutdelning eftersom hästen som kom tvåa, var en stor häst på ca 160-165, och bredvid den stod då spirit, på 1,18 x)

Silver var SJUKT stirrig och orolig denna tävlingen, men han hoppade allt och FORT gick det, dock ganska långa svängar. men vi fick också ett litet chock besked att även vi vunnit våran klass ;) Lite kul eftersom silver aldrig tävlat inomhus förutom hans första låga klasserna, precis när han började åka ut. Men han skötte sej bra :) första segern vid 4 års ålder, DET får man verkligen vara nöjd med :)

Inga bilde från dagen tyvärr, men här är en annan bild på jennie och spirit in the sky, B-ponny 13 år :)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Spiritinthesky
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Silverado - D-ponny 4 år.

Isa Aronsson

www.stallequino.se

gejsa
0

Åh grattis till segrarna. Hur gör ni när ni tävlar mot stor häst?

Spiritinthesky
0

#2 tackar (:

eftersom det bara var klubbis tävlade alla kategorier mot varandra i endast höjder, men jennie hoppade 70, som är LC för henne och jag hoppade 80 som är LD för mej (:

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Maja
0

Grattis! :)

Spiritinthesky
0

tack (:

Isa Aronsson

www.stallequino.se

thilda-
0

Grattis :)

tezzie
0

Grattis, vad kul :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

joooossan
0

Stort grattis ! (;

Josefinejumpforjoy.blogg.se

cher_
0

Grattis:D, såg inte dina ritter, men det såg säkert bra ut:)

Spiritinthesky
0

#9 jennies ritt blev jättebra (:

silvers var somsagt lite galen, men men. tåååålamod med ungponny ;)

tack alla andra :D

Isa Aronsson

www.stallequino.se

cher_
0

10# dom e som dom e :D mohahah, men den lilla ponnyn e ju grym:O, hahahah

Spiritinthesky
0

#11 min ? :D haha , tkr du? tack xD

Isa Aronsson

www.stallequino.se

cher_
0

jaa, hahaha typ miiini liten å så söt å duktig när den hoppar, hahahah:D<3 tänk å kunna rida en sån liten ponny;O

Amagol
0

GRATTIS <333333333333333333333333

[MartinaPettersson]
0

Grattis! HAHA, såg inte förrens nu att ditt användarnamn var "spirit in the sky", har alltid trott att du hette "Spitensky" XD HAHA, ögat går inte alltid att lite på X)

Spiritinthesky
0

#13 jaaa, hn är helhäftig xD han hoppar faktist det mesta man styr på även om det är högt för hans höjd xD

#14 tack :D<3

#15 hahaha nej, massa bokstäver, jag ser knappt sjä'lv att det står spirit in the sky :D

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Jojaton
0

Grattis :)

Johanna - Instagram