OT saknar!
jag måste säga att jag saknar vissa medlemmar.
sussi
dojokelder - som avslutat sitt medlemsskap !? =(
plus andra som jag säkert glömt…
vem saknar ni?

Jag tänker och tänker….
*** Kärleken övervinner allt ***

Jag har glömt hennes användarnamn, men hon som kunde så mkt om hästar?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Slo också faktiskt, vart har han tagit vägen?

#2 hum, snuttan?
#3 han finns, men har nog tröttnat lite tror jag.

#4 jupp, snuttan var det jag menade..

#5 Känner stark närvaro av snuttan….

Snuttan har jag haft mejlkontakt med. Hon mår iaf bra efter omständigheterna. :)

#6 känner stark närvaro? :P

#8# Har hon avslutat medlemsskapet med???? Herregud jag tror jag ska försöka mejla till Maria som hon köpte medlet av genom mig och fråga om hon har mobilnumret kvar. Fast det har hon nog inte. Varför ska hon spara mobilnummer när det är hon som säljer en vara. Ingen som vet vad hon heter i efternamn då?

#6 känner du oxå lite i din kristallkula??
;)
#9 mystiken tätnar…
#10 jodå, vi har sökt men inte hittat henne.

Vad inbillar ni er nu då gott folk.

#13 inget direkt, men man blir ju lite orolig.

Om snuttan menar jag. :) Försök inte slingra er nu. Era detektiver. :9

#15 det får du väl komma på själv… om du kliar min rygg kliar jag din rygg… *hint hint*

haha, nu blir gejsa nyfiken. backa lite och läs lisettes kommentarer de sista 14 dagarna så finner du svaret ;)
Hihi, jaa, Snuttan ja, hon är borta, eller ja.. ^^

Vet ni vad sussi heter i efternamn och hittar henne inte? Du som är så duktig att leta och finna. :) Är det ett väldigt vanligt namn då?

#17 usch stackars gejsa. det är en hel del! ;)

Hon bodde väl i finland va? Sussi alltså…

haha inte orkar jag backa 14 dagar tillbaka. Jo, jag vet att någon skrev att hon är tillbaka men är det snuttan? Var inte det i en godmorgontråd? Era taskmörtar berätta nu. Vet ni att hon är tillbaka eller vad? :)

#19 vi kan inte finska… =)

Nu har ni roligt va? Bara för att jag inte talar om vem som kommer till mig på fredag. haha

Är snuttan här? :O Men bytat namn? Och ni vill inte säga till vilket namn antar jag? ;)

#24 japp… sug på den du! som sagt, kliar du min rygg så… ;)

#23# Nej, men det finns säkert någon som kan finska här annars vet du. :) Sokka är inte hon från Finland?

Hur ska jag kunna klia din rygg ända härifrån? haha
#19 - Jag har sökt men inte hittat nått på henne.. :(

#25 har hon kommit tillbaks berättar hon säkert om hon vill…. ;)

Haha jag har hittat henne redan. Har skrivit i hennes sida. Det var värst vad hon hunnit skriva då.
Men som sagt jag är inte så nyfiken som ni är som springer och kollar på allas hemsidor stup i kvarten. haha

#31 det behövde man inte… =)

Den där Dojokelder kanske är på nämre håll än ni tror.. 

#34# Ha, ha gud vad kul! Både pippa och lisette har missat att du har kommit tillbaka. *fniss*
Välkommen du med ska man väl säga. Skrev välkommen till snuttan på hennes sida för att jag var ju tvungen att leta upp henne. Kul att gamla medlemmar kommer tiillbaka.

Jag kände liksom att det var dags att förnya sig och med allt som har hänt så har jag faktiskt varken haft ork, lust eller tid till att titta in här..

#36# Jag förstår! :(

#34 nej men se där! =) =)

#38 =) ja så långt borta var jag inte.. har bara varit så mycket tråkigheter och elände nu ett tag.. så tänkte jag skulle förnya mig lite med nu när jag så smått kommer tillbaka..

Välkommen tillbaka :)

Jag har funderat man kan inte komma på ngn jag saknar…. :(

#40 tack tack!
#3 Efter tips från hemlig beundrare får jag väl kika in och vinka lite då… ;)

MEH! Vem är snuttan? Det här är ju elakt!
(Viska till mig gejsa) 
#44 Kolla runt lite så lär du hitta henne 
jag saknar halludu. det var nog längesen hon var inne med.
hm..åsaF tycker jag också ska komma in lite oftare :)

och tessa med sin fina yrla

#44 Jag har tittat och tittat!!! Men jag vet ju inte vad jag letar efter!
Det här är ju lika fånigt som när CBA (om jag inte minns fel) var med i nåt tv-program som ingen ville tala om.

haha jn!
"svärson…"
#48 Morgontrådarna är en bra början 

#50 Tackar! :)
Det var faktiskt det jag misstänkte från början. Man ska lita på sin intuition. ;)

#48 Ha ha ha men det var ju tok roligt ju :oD
Som ni funderade och försökte klura ut vem det var som skulle va med på tv *fniss*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag tror jag har klurat ut vem hon är men är inte säker…:P
#43 Verkade inte vara så många som la märke till dig ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Haha
#43 Välkommen tillbaka ;)

#53 thunderclap

haha Ja, men det var ju jätteskoj när CBA var med på tvn. Alla dagar som man gick och väntade på att det skulle börja. Och vem var det? Fast jag visste det ju rätt så tidigt. :)
#48# du ser ovanför mitt inlägg va? Hon är det.
Hej slo! Så du är mest här och smygläser nu förtiden eller?

Oh hej Dojjan!!!
@nn@ var det längesen jag såg här. och Miamaria…
#54 Nä, du borde inte skvallrat ;)
gejsa, nej faktiskt inte. Jag hängde en del på bodyart tills nya iFokus kom ungefär, sen dess har jag inte ens varit där…
#59 MiaMaria har flyttat hem till Ösund igen och skaffat sig en innekatt, vet inte riktigt vad hon jobbar med än, men nåt med hästar är det :P

#60# Har miamaria flyttat hem igen?
#60 Japp Maria är hemma igen och hon mår bra!:o) Inte så lätt för henne att hinna göra ngt annat inte ens vara här inne när hon jobbade nere i södern!
Snuttan hittade jag igen igår, blev jätttttte glad:o)
Hejsan Slo!!!
Hej Slo, dig har man inte sett så mycket här…
Hej alla nygamla:-) välkomna tillbaka…
har dålig koll på vilka som inte är kvar så kan inte komma på ngn jag saknar nu..

Fick tips att gå in här o läsa den här tråden, kul o "se" er allihopa igen =)
Japp, jag ahr flyttat hem sen en månad tillbaka, saknade Jämtland så himla mkt o som Jonas skrev så har jag skaffat mig en innekatt så ;-) Jobbar på naturbruksgymnasiet nu på tim så lite hästar bli de ändå. Men rätt skönt o dra ner på dom, finns så mkt annat o göra (A)

#65# Aha, då förstår jag. Välkommen tillbaka då. :) Nu kanske du får mer tid över att vara här?

Gejsa - Ptja, får se, händer rätt mkt i mitt liv just nu o hästar är inte längre prio ett, men ridsport ligger fortfarande som startsida på internet o nyfiken e jag ju så emellanåt kommer jag nog att vandra förbi =)
heeej miamaria!!!! :D :D
Hej MiaMaria! kul att du kikade in!