vad..
heter era ridskolor..om ni går på nån! min heter Bäck! Bäck sryttarförening tror jag!
backsridskola.com

Jag går inte på någon ridskola tyvärr.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

går inte heller på ngn just för tillfället, annars Mörrums Ryttar Förening --> http://www.morrumsryttarforening.com/

Går inte på nån ridskola jag heller.
Men vi har tre st i Eskilstuna Vilsta, Ekeby o Nyby-Torshälla

Strömsholms Ridsportsförening

Min ridklubb som jag lärde mig rid på heter BjursåsRidklubb - http://hem.passagen.se/bjursas_ridklubb/ och den som jag rider från och till på nu är: http://www.ludvikaridklubb.se/
Klubben jag var medlem i förut heter Frillesås Rid och Körklubb, men jag tyckte inte det gav mig något att vara med dom längre…
går inte på nån ridskola, men är med i en klubb som heter Nyköping Western Riders.
Jag har min häst uppstallad på SRF (Skövde Ryttarförening). Jag rider dock inte ridskole lektioner längren men men=)
Hemsidan är: www.svenskidrott.se/o/skovderf
Det är en utmärkt förening numera när vissa i styrelsen har slutat.

Jen! Har ni ingen klubb i Katrineholm som rider western?

Min ridskola heter Säby gård
eller Järfälla ryttarförening
Här är hemsidan www.jarfallaryttarforening.a.se

Rider inte på nån ridskola nu, men förr i tiden red på både Ekeby och Vilsta-ridskola

SHS, stöde hästsällskap! =) Också håller jag även till på Lindberga 4H klubb.

Frösunda gård

Går inte på ridskola nu, men det jag gick på heter Sorf
#9 nej, tyvärr. de närmsta är i E-tuna eller Nyköping.
jag gick på GARK (gislaved/anderstorps ridklubb) innan, men det var ju hundra år sedan…

#17# Finns ingen klubb i Eskilstuna vad jag vet. Jag själv var ju med i en klubb här men den lades ner för något eller några år sedan. Eller vet du någon annan som inte jag känner till. Säg gärna vad en heter? Är intresserad och ev börja med Sorro nämligen.
#19 jag vet inte ioförsig om det är en klubb. Men de har westernridning där på väg från e-tuna mot Malmköping. Hällberga western heter dom tror jag. vi åkte förbi där och kollade en gång när vi skulle hälsa på shettisen hos sin fodervärd. med det var ingen hemma där just då, men det stod westernridning på en skylt.
Rider inte på ridskola, men hästen står på Alstrums Gård, som har turverksamhet.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
södra umeå rf www.surf-rf.se
hippologum www.hippologum.com

"20" Ja, dom känner jag. Men det är ingen klubb. Hon var förresten med när klubben fanns. Men som sagt den blev nedlagd pga för få som var med på träffar och så. Inga ville ta tag i det heller. Det var ju ideelt. En klubb finns i Strängnäs det vet jag och den är ju stor. Hade tänkt mig närmare gärna Katrineholm som inte är så långt att åka till för mig. Bor ju nästan halvvägs dit. *ler*

#19 Wilsta RK

Ha, ha du menar vilsta ridklubb. Men där rider dom inte western. Utan vanlig dressyr och hoppning.

Ok nu läste jag nog inte ordenkligt jag trodde du menade att det inte fanns någon klubb överhuvudtaget..sorry,,:)

Ha ha jodå det vet jag att det finns massor av. Jag bor ju tex bara 1 km till ett stort stall där dom rider western med ridhus och allt. Men att gå på deras clinics är ju så dyrt. Sedan är det ju bara 2 dagar. Skulle vilja ha en klubb där man träffas typ 2 ggr i månaden tillsamman och tränar igen. Det hade varit kul med Sorro tex. Han skulle ju vara så snygg med en westernsadel på ryggen. hehe
Går inte på ridskola jag heller.
Är med i Dannemora Ridklubb som jag ska tävla för den 24 september, terränghoppning, med min kompis häst Besten.
geisa, det är den här jag menar..

#29# Ja, jag menade också den. Anette Mellnik heter hon. Men dom har ingen klubb längre.
#30 nähä, okej. men dom rider western där…

Ja, man får ta lektioner där. Men hon är ju egen. Det är ingen gemensam klubb. Så det är inte samma gemenskap då tycker jag. Bara komma dit och betala för lektioner och sedan åka. När vi hade klubben så träffades vi och knöt repgrimmor osv olika kvällar och bara pratade häst.
#2 ok, så verkar det vara lite i nyköping. där har dom lite aktiviteter och medlemsträningar och tävlingar.där man ej behöver betala för att vara med på träningar när man rider i grupp. bara ridhuskort och medlemsavgift. det är kanon!! synd bara att jag inte kommit dit med pållen ännu 

Ja, så hade vi också. Ibland kom det bra folk dit och då var det en liten summa man fick betala bara.