Ny :)
Hejhopp! Tänkte bara presentera mig här eftersom jag är ny :)
Jag heter Sofi, född 1989. Bor just nu i Bro, 3 mil norr om Stockholm och har föräldrarna i Östersund. Just nu går jag på Säbyholms naturbruksgymnasium inriktning djurvård.
Har tävlat sedan jag var 9år. Började med dressyr upp till FEI på ponny, nästa häst ville inte gå dressyr så där blev det fälttävlan, upp till Mvs A Elit, 2 SM starter. Under tiden fälttävlans tiden så red jag också en storhäst upp till LA sen sålde ägaren honom. Ponnytiden tog slut och jag skaffade mig en lovande unghäst som tyvärr inte fungerade så jag skickade tillbaka henne december 07. Sedan dess har jag bara haft min minishetlandshingst född maj 07. Januari 08 köpte jag tillbaka min barndomsponny så nu har jag endast 2 hästar.
Jag letar fortfarande efter häst att tävla med, men har inte råd att köpa någon så det är endast foder som skulle gå.
Ja det var väl jag och mitt hästliv :)

välkommen :D otroligt söt häst ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Välkommen! =) Hihi, vilken söt liten sak! =)
Välkommen, vilken fin ponny! :)
Välkommen! / Elin, medlem sen stenåldern.
/Elin
välkommen!!

stort välkommen till oss, hoppas du ska trivas =)
Otroligt söt ponny :)
*** Kärleken övervinner allt ***
Välkommen, då är du i närheten av en del av oss andra här, Vi bor i Bålsta. Typ 10min biltur ifrån Säbyholm..
:)
Nämen tjenare, jag går också på Säbyholm :) Går i HH3 :)

Tack så mkt alla! :D
Va kul att det finns några nära, och dessutom på samma skola :D

välkommen hit!

Välkommen! (; Väldigt lik en häst jag haft, sockersöt liten krabat ! :D
Josefinejumpforjoy.blogg.se