Inridning kostnad
Så där nu ska jag höra vad ni betalar för att lämna in en häst/ponny för att bli inriden. Då menar jag att den ska kunna skritta,trava o ta lite galopp utan att flyga upp i luften. Lite nyfiken vad priset ligger på.

Rider in själv.
Skulle kunna tänka mig att betala 4000/månad med uppstallning om jag skulle skicka bort.
Vet ett varmblod som är bortlämnat på inkörning (travhäst), där kostar det 6000:-/mån 
Min gamla delägarhästs avkomma har varit på inridning i våras o dem betalde 4000kr /månad och hon var där nog 3-4 månader men då visade ryttaren upp henne för 3-års testet tränade henne i allt som där ingår..

MIn islänning kostade 4500 kr för en månad. Fast inriden var han ju det var mer töltsäker han skulle bli.
okey jag rider ju in själv men kan vara kul o se vad det skulle kosta. O det va dyrt o lämna in för att få dom inridna fast o andra sidan det jobb man lägger ner e ju en del.
Tror de flesta som rider in islandshästar tar runt 4500 i månaden. De jag känner till i alla fall.
#5 Sen så är det ju uppstallning och sånt också som ingår, så det är ju egentligen inte bara själva träningen som kostar om man säger så.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
En tar 3500 plus moms och en annan tar 6000 plus moms
Crow åker imorron.. en liten travare som egentligen mer ska ridas till än ridas in.. fast vi har bara kommit till skritt självs, så.. det blir lite både och. :)
Betalar 3000kr/månad för det. Fast det är kompispris, normalt tar hon 5300kr/månad.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

#6# Ja. men det är också stor skillnad på vad dom kan även om priset är detsamma. :)