Utlånas
Funderar lite på att låna ut min genomsnälla arabhingst fram till april-2009. Han är 18år, maxad d-ponny, supergo att rida och älskar att arbeta. Men jag känner att tiden inte riktigt räcker till just nu. Finns det någon här över 18år, på max 15mils avstånd från Nossebro som har ett bra vinterhem att erbjuda min kille så hör gärna av dig. frisegarden@hotmail.com Gärna till någon western-eller dressyrintresserad.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus
var finns han?

Nossebro. Ca 5 mil från Alingsås, 3mil från Trollhättan. Kan tillägga att jag under ett år hade en 13 årig tjej som red honom här hemma.
/Therese.

putt
/Therese.
Hade pengarna funnits…
Putt :)

Också helt okej om nån kan rida honom här hemma, men skor står du för. Gubben kan slå på dem, kostnadsfritt. Vi står för resten av kostnaderna, men nån engelsk utrustning äger vi inte så det får du själv ordna.
Ingen som bor i närheten?
/Therese.

Jag skulle gärna vilja hjälpa till att rida honom, men problemet är att jag är 13 år :/
oj ska du låna ut han för att du inte ar tid allså? jag rekomenderar dig till att skriva ett bra kontrakt som gäller, o ta gärna med att han är hingst o kräver lite säkrare hage osv. Han är ju jätte fin hoppas du hittar nån som kan komma då ser du ju bättre att allt går rätt till med :)