Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 590 ggr
Wilma03
0

Är väldigt glad!!!

Är väldigt glad just nu!! Jag tror jag har fått jobb! Äntligen efter snart 4 år med bara extra jobb på willys.
Ska på utbildning på måndag sedan kör det igång.

Är superlycklig nu då jag länge har gått och funderat på hur jag ska lösa allt då jag inte längre har mina extra timmar på Willys nu. Trodde jag skulle bli tvungen att sälja min lilla Wilma. Men nu ser det ljust ut igen..
Verkar som att detta året som hittils nästa bara varit tråkigheter och elände börjar vända till något bra!

Blev bara väldigt supernervös just nu.. Nytt ställe, nytt folk, ny arbetsplats. Spännande men samtidigt ganska skrämmande!

Var bara tvungen att få skriva av mig lite av min glädje!!

Repoort
0

Lycka till med utbildningen och det nya jobbet. Det kommer säkert att gå bra

elin
0

Önskar dig massa lycka till!

/Elin

Wilma03
0

Tack tack!!!

exitingsvillemo
0

lycka till, allt går nog bra ska du seGlad

lisette
0

lycka till! vad är det för jobb?

tezzie
0

Grattis och lycka till, undrar samma som Lisette :-)

*** Kärleken övervinner allt ***

Wilma03
0

#5 ska sälja telenor abonemang till privatpersoner via telefon..
Bättre än inget! =)

gejsa
0

Grattis till jobbet. Det är nog bara för att du kom tillbaka hit ska du se. Flört Som lyckan vände menar jag.

jen
0

Grattis!

vad skönt för dig.. Har du varit arbetslös i 4år alltså?

Shit, jag som tycker ½år av arbetslöshet är pest…

Maja
0

Grattis! =)

Zabbio
0

Grattis, hoppas det blir bra :) Kolla avtal och så riktigt noga innan du säger upp extra jobbet bara, telefonförsäljarjobb är inte direkt kända för att ge så mycket lön som utlovats…

Men lycka till och hoppas allt blir bra! Vet hur skönt det är att äntligen få ett riktigt jobb, blev personlig assistent för ett knappt halvår sen, efter att bara ha lyckats få några få endagars jobb och så i två år… :3

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Lindbygarden
0
Wilma03
0

#8 så är det nog! Skrattande

#9 ja i stort sett.. har ju haft extra fram och tillbaka. Men inget fast liksom..

#11 extra jobbet är ändå slut så säga upp mig behöver jag inte.. kommer inte bli fler extra timmar där då han ska spara in på personalkostnaderna..

Zabbio
0

#13 ah, ok. Ja men hopas allt blir bra då. :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.