Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 3931 ggr
Luthien89
0

Hästtransport - vad har du för nån?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan.

Vilka här har hästtransport? Och vad för modell, år, färg och sånt? Bild vore super :)

Jag har en startrailer :)

Luthien89
0

Inne.

geea
0

Jag har ett vitt Tranesläp -80 =) Gammalt men det går fint!

Anna Johansson
0

Jag har en värmlandsvagn från 2000.

[slo]
0

Luthien89, min pålle har en likadan som du har, fast den är nog några år äldre… Hel mellanvägg och ingen fronturlastning ;)

#2 är p-bromsen dragen? Det har jag fått lära mig att man inte ska göra när man parkerar släp, den kan rosta fast. Bättre att lägga stenar eller träbitar bakom hjulen ;)

jumpingqueen
0

Just nu har vi Ume släp. B60 modell 2006. Ändå så är den inte den nyaste modellen. Vi har dessutom extragrejer på den, som stabilisator, skjuten vägg, 30 cm extra bred, extra lång, epecial ventilation å lite till… Kan fixa bild imorron…

mazze
0

Vi har ett gammalt troget tranesläp -78, mkt stadig o stabil vagn. Naturligtvis vore det kul med nyare men det får bli en senare fråga…

gejsa
0

Jag har en gammal Dalavagnen-94 tror jag att det är. Har ägt den i över 9 år nu. Bytt golv två ggr.

Courage.C
0

en gammal BOJ BRAVO

Zigge-3
0

En Dalavagn från 04

Thea
0

En mörkblå Christ Comet från -05.

//I

Medarbetare hästhoppning.ifokus.se

steffy
0

vi fick köpa en gamma och bygga om till min minishettis. vi har en ljudinsolerad. grön transoprt. jättefin tycker jag. dom vi har frågat om de kan gissa åldern på transporten tror att den är nyare än den är.

geea
0

#4 bilden är ifrån förra ägaren, har nyss köpt den…tack för tipset!

lisette
0

har ett tranesläp från 80. köpte för 2500:- sas vara nybesiktigat, men jag fick papper på att det skulle bes nu i oktober. så vi får se vad som händer. är där mkt fel så säljer jag släpet igen..

jen
0

jag har tyvärr ingen egen transport ännu, men vill köpa

MiaMaria
0

Jag är den enda som använder ridklubbens transport så jag har den som min, står hemma på gården, jag som fixar service, besiktning osv. Det är en Värmlandsvagn från 96, enkelaxlad. Får se om jag hinner ta nån bild i dag.

emsems
0

ingen häst, ingen transport. får låna ett gammal släp av en vän när jag vill för 100 kr, eller en sprillans ny för 200kr (priset för tävlandes för min klubb)

CarCar
0

#10 Jag har också en Christ Comet, fast en -03 tror jag att det är…

geea
0

#10 Thea, Vilket snyggt släp du har! =)