Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 608 ggr
Due-Boje
0

Gokväll 24 september!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan svejsan.. hur står allt till i sverige? Här e allt fint, jag är för tillfället helt ensam här hemma på Ankys gård, då hon och hennes familj samt barnflickan som jag bor med är på semester i spanien.. Har recis nattat hästarna och hade lite quality time med mina favvisar Salinero och Nelson. Plus min prins såklart! Salinero behöver väl ingen närmre förklaring, men Nelson kanske inte så många känner till.. Nelson är hästen Anky använder på de flesta prisutdelningarna och på Clinics. Han är den underbaraste lilla söta pojke som finns skulle ja tro. En docka som bara ääälskar att mysa… Alla säger att vi är det perfekta paret, vi blev bästisar från första början. har ni också varit med om första ögonkastet? När det gäller hästar alltså ;) eller kanske med en man/kvina också? hihi   Här är en bild på Anky och Nelson =)

Alex
0

Godkväll! Härligt att du har det så bra! :)

Här är väl allt helt okej också tror jag… :P Haha

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lindbygarden
0

Med min sambo var det så:o) Han var verkligen superhet:o)

Sen har jag förälskat mig i en och annan pålle också:o)

Maja
0

Härligt att höra att allt är bra där nere! :) Hur är det med Brownie?

Kärlek vid första ögonkastet? Oh, ja, det har jag upplevt med djur, inte med människor.. :)

lisette
0

#0 har hon en häst vid prisutdelningar? varför är det så?

Due-Boje
0

därför den är mer pålitlig, salinero och speciellt painted black som är hingst kan bli lite vilda, i flyinge förra året som exempel kastade han av henne, och de flesta såg kanske salineros sken i athen os 2004…tror de va då :P sprang rakt igenom fotografmassan! Jag har också en prisutdelningshäst nu, min duktiga 7åring som är en klippa. Brownie är minst sagt livsfarlig! Och på många internationella MÅSTE man komma till häst…

Maja
0

#5 - Skenandet var i VM i Aachen. :D

Due-Boje
0

haha tack, va inte 100 på om de va på os =)

Maja
0

Hihi, nä, tacka SVT. ;) Jag hittade det på svt.se ^^

Men Anky är väl ute på de flesta tävlingar som finns så det är många att hålla reda på förstår jag! :)