Löshoppning och höst
Reddie fick löshoppa idag. Första "riktiga" gången. Har försökt en gång förut men det är en annan historia…
Var ensam men det gick bra, mutade med morötter efter hoppet så på det viset kom han alltid till mig efter att han hoppat. Självklart ville jag ha bilder också men det var lite svårt att springa och fota samtidigt, men en rumpbild fick jag i alla fall.
Sällskapshästen motionerade sig själv medan jag var i andra hagen med Reddie. Han sprang fram och tillbaka och blev lite svettig, är ju solsken och 17 grader i skuggan. Så när Reddie väl var tillbaka i hagen så la sällskapshästen sig ner och rullade. Hann nätt och jämt få igång kameran men fick en bild och insåg, när jag tittade på den, att hösten verkligen var här!
*vad jag svamlar* ler*

Härliga bilder. Det är ju inte det enklaste att fota och löshoppa ensam ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

ja,eller hur 

Ni har lika mycket höst som oss, men jag gillar hösten… Iaf de vackra dagarna ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

oh vilken härlig bild!
Vilka fina bilder :)
Det där såg så härligt ut!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Hösten är härlig, speciellt de varma vackra dagrna. Hur är det neröver landet. Börjar träden gulna eller har ni grönt än?

jag fick en kalldusch häromdagen när jag såg ett träd som var rött, grönt, gult o orange. blev så ledsen…

det är jättefint, men verkligheten bara slog emot mig. nu är det HÖST och snart är det den långa mörka vintern… *suckar djupt*
Jamen vintern är ju mysig! fast här uppe lär det väll bara bli is i vinter, som förra året
Va lycklig och gör andra lyckliga<3