Fint väder
Igår och idag har det varit riktigt fint väder! Känns som om det var länge sen man kunde rida i endast en tröja, utan jacka!
Någon annan som ridit i det fina vädret?

Red dressyrlektion idag. Helt underbart väder, ska visst vara så här nästa vecka har jag hört. Får väl hoppas det iaf.

Jag var ute i Vilsta och stod i värmen och visade folk hur man dresserar hundar. Vi på hundklubben hade uppsvisning där. Det var en massa saker dom visade. Kaninhoppning, agillity, ponnyridning etc etc
I nästan två timmar höll vi på mitt på dagen i full solsken. Känns som om mitt ansikte är bränt av solen. Stackars min hund som är helsvart. Han var helt slut när vi kom hem.

nej, tyvärr ingen ridtur idag. men imorgon ska jag låna dotterns häst och ut i skogen och ta en liten tur 
Jag har inte ridit med jacka än, knappt mer än t-shirt :p Men så typiskt, kom till stallet idag så har hästskrället dratt av sig andra skon! Första fick han av sig i fredags, hovvis var ute i lördags… Och idag en ny! Han trodde jag skojjade först :D
Foxen är halt=(

Nej vad tråkigt. Vad har hänt med honom? Eller det kanske du inte vet? Hur är han halt? Stackars Foxen och dig, skriv gärna och berätta hur det går.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

linnea. hur går det med hades? tänkte på det på väg till jobb.. :D hur ser hans ben ut?

Han rör sig 'normalt' nu. Det var antagligen den dåliga skoningen som gjorde att han gick som han gick.
Igår när jag red var han väldigt pigg, har endast ridit barbacka i nästan två veckor och då har det endast vart skritt, han bockade och gjorde glädje skutt!

vad skönt!!