Många nya
Nu har det kommit månag ny medlemmar!
Nu är vi hela 599 medlemmar på Ridsport!
Men hur hittade du hit? Reklam eller en kompis?
Någon som har lust att ägna en halv minut på denna roliga fråga :P
/ Linnea

Jag hittade ju hit genom dig Linnea =)
Jag hittade hit genom att jag hängde en hel del i ett annat forum där det gjordes reklam för det här forumet till och från utav andra medlemar här (jag kommer inte ihåg vem ;)).
/V

#2 Samma här : )
Jag blev hitsläpad av carcar… Kämpade emot med näbbar och klor först, men nu trivs jag ;)
samma här, tipsad från hästnet för längesedan 

En kompis som tipsade mig om att Wanilj va här och skrev och då tänkte jag kika va de va för ställe och sen dess är jag beroende, är egentligen inte så mkt för forum men här stormtrivs jag, annat kan man väl inte göra??
Behöver nog inte skriva att jag inte skriver på något annat forum förutom iFokus =)

Hästnet här med! =)
Måste faktiskt erkänna att jag var lite skeptisk mot denna sida först… 
#7 kille som jag är höll jag faktiskt till mest i "prylar" och "foto" i början… ;)

Jag hittade hit igenom hästnet! =)

samma som jennie (jen) ^^
Sökte på google efter något så dök länken till denna sida upp
Jag fick adressen av Bebbe, när kag var hos henne och la handpenning på mitt föl ;) Susse

Surfade på nätet, och då dök den upp

Jag satt och sökte på möss på googel,då hittade jag SVEMUS,och där var det en som tippsade mej om mus-Ifokus,och så hittade jag denna sida,RIDSPORT-Ifokus:)
Blev tipsad från ett annat forum, zoonen.com. Fast det var hundar.ifokus, men det dröjde ju inte länge innan man hittade hit också. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

det var faktiskt carcar som lockade hit mej med;)
eken_91 tipsade mej:D

Linda här på ridsport talade om att dom har gjort en en ridsportsajt.

Genom Linnea =)