Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 838 ggr
MN-foto
0

Skillnad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev lite sugen att också lägga ut en "före och efter" bild på min häst Mighty Bouncer. Säg vad ni tycker! :)

MN-foto
0

Lägger ut en hoppbild också! :)

wewwa
0

Jättefin :)

MN-foto
0

Och en dressyrbild :)

Ledin
0

nämen vad ljus han har blivit :) ofta tänker man inte på det själv om man itne gör så här kollar skillnaden, en fråga hur gammal var han 2004? ser rätt ung ut på den bilden :) Jätte fin var han ser ut att vara en bussig häst.

MN-foto
0

#4 Han var sju , kom nyss till ridskolan då :)

Ahnna
0

Fin häst!

Men jag gillar faktiskt dressyrbilden från 2006 bättre än den nya. På den nyare bilden går han i en onödigt låg form bakom hand, men på bilden från 2006 bär han upp både sig själv och ryttaren på ett korrekt sätt. Undertramp har han på båda bilderna, vilket är jättebra.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

wewwa
0

#6 Jag håller med lite där.

exitingsvillemo
0

Så är det! Färgnyansen han hade 2006 var sååååå fin, älskar när dom kommer till det stadiet i sin skimling, önskar att de kunde sluta skimla därObestämd

Cilla89a
0

Tycker också dressyrbilden såg bättre ut 2006, men dte kan ju vara en ögonblicksbild..
Men hoppbilden såg bättre ut 2008, 2006, cyklar h*n lite med frambenen ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

thilda-
0

ååh han är så fin :D

MN-foto
0

Vet att han går som sagt lågt och något bakom hand på bilden från 2008, men valde den bara för att det är en av dom nyaste bilderna, under den första tiden vi har haft honom har vi fått jobba honom väldigt mycket i låg form för att han ska bygga upp muskler och kunna bli stadig i övergångarna, nu är han dock "mogen" att plockas upp i högre form, men jag tänkte inte på det just i det tillfället då jag bara värmde upp inför en hoppträning. Lägger in en till bild då han går i lite högre form :)

LinaOhlsson
0

inte illa, följer ditt exempel.

Pojken före

LinaOhlsson
0

Pojken efter:

Cilla89a
0

#12,13 fast det är ju inte rättvist att lägga ut en bild när hästen är smutsig och har massa vinterpäls och sen en på sommaren, ren och korthårig ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

tezzie
0

Nej, jag håller med dig Cilla. Ska man jämföra så ska det vara två bilder fotade på samma årstid :)

*** Kärleken övervinner allt ***

Bobby
0

Håller med er… De flesta ej täckta och klippta hästarna ser inte roliga ut vintertid.

Bobby
0

Vår ponny när vi provred honom i maj för 2 1/2 år sedan.

Bobby
0

Vår ponny maj i år. Skillnad???

Bobby
0

Huvudbild för 2 1/2 år sedan

Bobby
0

Huvudbild i sommras!

MN-foto
0

"20 en hel annan uppsyn på ponnyn, ser ut att ha mycket mer livsgnista än i första i bilden :)