11 september =(
Inte rätt sak att lägga in här, men visst är det kusligt??
Prova följande instruktioner och läs noggrant texten, det blir
riktigt märkligt mot slutet vill jag lova!
1) New York City har 11 bokstäver
2) Afghanistan har 11 bokstäver
3) Ramsin Yuseb (Terroristen som planerade ödeläggelsen av Twin
Towers1993) har 11 bokstäver
4) George W Bush har 11 bokstäver
Detta kan hittills vara rena tillfälligheter, men det blir intressantare längre ner i texten:
1. New York är den 11 te staten
2. Flygplan 11 hade 92 passagerare ( 9 + 2 = 11)
3. Flygplan nummer 77 som också flög in i Twin Towers, hade 65 passagerare
(6 + 5 =11)
4. Tragedien skedde 11 september, eller också känt som 9/11 ( 9 + 1+1=11)
5. Som du kanske känner till är "US emergency services" telefonnummer 911
( 9 + 1 + 1=11)
Fortsatt bara tillfälligheter? Läs vidare!
1) Totalt antal offer på flygplanen som störtade var 254 ( 2 + 5 + 4 =11)
2) 11 september är den 254 dagen på året ( 2 + 5 + 4= 11)
3) Bombningen i Madrid skedde 3.11.2004 ( 3 + 1 + 1 + 2 + 0 + 0 + 4=11)
4) Tragedien i Madrid skedde 911 dagar efter Twin Towers tragedien.
Nu kommer något som är ännu märkligare:
Det mest kända symbol från USA, efter Stars & Stripes, är örnen.
Följande vers är tagen från Islams mest heliga bok, Koranen:
"For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome Eagle. The
wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of Allah and while
some of the people trembled in despair still more rejoiced: For the wrath
of the Eagle cleansed the lands of Allah and there was peace."
Det var alltså vers nummer 9.11 i Koranen.
Tror du fortfarande att det er en ren tillfällighet? Prova detta och se
vad du sedan tror och tycker:
Öppna Microsoft Word och gör följande:
1. Skriv med stora bokstäver: Q33 NY. Detta är numret på det första
flygplanet som flög in i Twin Towers.
2. Markera Q33 NY
3. Ändra storleken till 48
4. Ändra typsnittet till WINDINGS (Evt. WINDINGS 1)
SKRÄMMANDE! Eller är det en tillfällighet?

Mm, det är det verkligen!
Fick det där på min mail ja oxå…!

Ett sånt där mail kom ut året efter det hände (eller jag fick det då iaf). Och visst, det låter som om det är planerat alltihopa. Men samtidigt så tror jag att det kan va båg också. Jag vet inte. Med all säkerhet så har inte det här hänt bara utan vidare. Men jag tror inte man ska stirra sig blind på siffran 11 ändå.
Ja du….. tror fortfarande att det är tillfälligheter.
Ibland är ju bara datumet ihoplagt och ibland datum + årtal. Det går alltid att få till så att det ska se ut som planering.
Joo.. Visst är det skrämmande, men man kan få fram sådant här om man letar tillräckligt noggrant..
Min kompis i USA och jag har pratat mycket om detta och han tror att allt sådant här är planerat in i minsta detalj.. Han har visat mig en bild på en ihopvikt dollarsedel.. Om man viker ihop den på ett seciellt sätt så ser det ut som WTC och flygplan.. Sedan så visade han mig en karta där man hade dragit linjer mellan städer i världen där det har skett terrorattentat.. Dessa linjer bildar tillsammans någonting som har med det här att göra, men jag kommer inte riktigt ihåg..
Hmm.. Och 11.. Det är ju mitt turnummer!! Hmm.. ;)
shit! i början tänkte jag det var svammel.. men det i word var coolt! (eller inte, men ändå)
Nej, jag tror bara det är tillfälligheter. Sen att jag misstänker att det är Amerikanska regeringen själva som skickade flygplanen in i WTC och pentagon, det är en annan historia :)
haha slo, den teorin har jag gett upp… kändes lite "kul" ett tag, men nu tror jag det är kört på den fronten..

Läst den förut på norska:9

Ganska intressant men jag förhåller mig ändå skeptiskt. Men det där på worden var scary!
#6 Den teorin har jag inte hört om, berätta!
#7 jasså? Tänk vilka sjuka miljoner som går att tjäna ihop om man som ensam person har kontroll över flera av dom största oljefälten…
Oj, det där visste jag inte. Är oxå lite skeptisk, men man vet ju aldrig…
#5 det i word är inte riktigt sant, vad jag har hört så stämmer inte numret på planet
Jag tycker inte man ska stirra sig blid på nummer, då blir man bara paranoid…
Dock så var idéen med att krascha ett flygplan in i WTC inte särskilt orginell… Bla så handlade första avsnittet av Arkiv-X-spinoffen The Lone Gunmen om en konspiration att krascha ett flygplan i ett av tornen (sändes första gången 4 mars 2001)
Dessutom så finns det en liknande scen i fantasyboken "War of the Flowers" [Tad Williams] Boken kom ut efter 9/11 2001, men i förordet säger författaren att han skrev det innan och han ber om ursäkt för likheterna
Såg en dokumentär om 9/11 igår på Discovery, men orkade inte se hela. Det blir så tungt när man tänker på hur många som dog 

jag har varit på ground zero två ggr. det var lika jobbigt båda gångerna. precis där tornen stod finns en kyrka, där var en massa foton på folk som dog, som saknades etc uppsatta på kyrkostaketet. det gjorde ont att se de människorna som stod där och sörjde. andra gången jag var där så hade de röjt upp jättemkt, de spelade musik i högtalarna. första gången såg det bara ut som en stor byggarbetsplats.
jag bodde ju i usa ett år. de hade satt upp en massa amerikanska flaggor det första året för att hedra alla som dog. när ettårs dagen kom så tog de flesta ner sina flaggor. det var en himla stor förändring!
bild på en flagga som hängde från ett av husen

jag har en cdskiva som jag fick i usa, där finns bilder och historier på/om personer som omkom i krascherna, behöver jag säga att jag satt och stortjöt när jag tittade på skivan?
annars är den 11 september en bra dag för mig, jag och min andreas har varit tillsammans tre år idag. :D
jag och en nypd häst…
#14 man fick väl inte visa bilder på folk som red utan hjälm här längre? ;) Det var ingen liten pålle heller!

nej visst sjutton, ny bild på polis utan huvud… :D bra Medarbetare jag är då… *garv*
faktiskt var inte hästen så himla stor, jag har ju handen på korset och jag är ju bara 163.
*fniss* du är ju inte lite bakom flötet ibland… Inte tänkt på att du stod på trotoaren och pålle på vägen? :p

Fick höra av en kompis idag att de hittade kvarlevor av människor från den här attacken så sent som i början av detta år!!! Är inte det LITE dålig stil egentligen? Folk som bor däromkring har blivit försäkrade om att de har letat o röjt upp väldigt noggrant. För att ingen ska behöva hitta nåt efteråt…
Lite otäckt också tycker jag =(

#18# Hur kan dom göra det? Dom har väl byggt något monument där och med asfalt och sten. Det måste isf vara i soptippen där dom lämnade en massa kvarlevor som dom inte kunde få ihop. Kvarlevande ville ju begrava detta men dom slängde på soptippen.

Min pappa flyger just nu … den 11:e september. Ska på nått jobbuppdrag. :O
#18 det kan ju varit folk som blivit mördade eller nåt, och så har dom skyldiga lagt kropparna på ground zero eller vart de nu va dom hittade kropparna, bara för att dom ska tro det…? :o

#18 det var på närliggande hustak som man hittat benrester osv. stod om det i tidningen för inte så längesedan!
slo. du tigger om stryk… :D jo jag stod på trottoaren, men hästen var itne så stor som de svenska polishästarna är.. :D

#22# Ja, det var ju läskigt! Fy fasen.
#22 bite me biatch ;) den såg visst stor ut :p

#24 om du ska ner till skåne i helgen tycker jag inte du ska vara så himla kaxig vännen.. *fnissar* allt är ju relativt, storleken har betydelse…
Jo jag kom på det… Hehe, får väl vara snäll några dagar till :) Ja det är klart storleken har betydelse ;)

Det va precis det som Lisette sa som jag menade. Kanske glömde nämna det. Hustaken runtomkring alltså. Inte på själva ground zero…