Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 688 ggr
elin
0

I am back !

Om ngn märkt så har jag varit oaktiv några dagar.
Har haft ett projekt för min egen skull o bli av med lite databeroende. Eftersom detta datasittande har blivit som o knarka. Ärligt asså.
Helt jävla besatt av datorn, låter hemskt men så äre.
Så men nu e jag tillbaka men kommer va inne mindre än förut.
Take care beejbs ;)

/Elin

__iE
0

wiiiho :D

lycka till med att behandlingen ;)

Sandra
0

Var glad att du tar tag i det på egen hand elin. Finns de som inte kan det vetu… stolt över dig =)

mazze
0

Det är viktigt att göra annat oxå. Hoppas det går bra för dig!

LinneaG
0

elin - håller med, man blir lite beroende!

jen
0

Generad ja, man blir lätt beroende.

MiaMaria
0

Åhh då e vi två som "knarkar" med datorberoende. Varenda vaken timme som jag är hemma tillbringas här… Har försökt skärpa mig flera gånger men utan resultat… Hoppas du lyckas bättre! =)

bubbelbubbel
0

kommer sakna dig eeeelin..

jen
0

eh… tre är vi nog Oskyldig

så fort man får en stund över blir man sittandes här. och är det ena rummet upptaget med nåt så är det bara att bära med sig datorn till nästa rum Hemlis

gejsa
0

Åhnej, jag också är nästan beroende. Ska nog snart också sluta vara här. Det börjar bli för mycket.

Faxlin
0

Jag hör nog också till de som är beroende. men så länge inte min familj blir lidande allt för mycket så gör det ingenting. Sitter mest här när barnen sover i alla fall. ;-) Eller när de är i skolan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lisette
0

jag är ändå stolt över mig själv. var inte online på hela helgen förrän söndag kväll :D

jen
0

undras vad som är svårast. sluta röka eller sluta vara här???

gejsa
0

Jag vet, jag vet jen! Att sluta röka var rätt så svårt. Men att sluta gå ut på internet är nog svårare. Ni är ju mina vänner som man snackar med.

Jo då, det var så tyst ifrån dig lisette så nog märktes det att du inte var här. *ler*

lisette
0

#13 men nu är det vecka igen så nu är jag på jobb… :D