Hopptävling
För en vecka sedan var jag på en hopptävling med mina två fjordingar Juni 6år och Simona 22år. Jag hoppade Simona på 50cm och Juni på 60cm. Omhoppnings banan var jätte klurig. Man var tvungen att ta många svängar för att komma igenom. Allt slutade med att prisutdelaren sa: Och så en delad första plats för Evelina hon delar första platsen med….. sig själv. Då hade jag fått EXAKT samma tid på båda omhoppningarna med båda hästarna :D. resultatet var: 0fel och tiden 28.32 sek! med BÅDA hästarna :D. Slopet eller hur ^^. Det var sammanlagt 18 startande. ALLA hade provat att ta den svängen jag hade gjort med båda hästarna. INGEN hade klarat det ^^. Deras hästar blåvägrade att ta den svängen ^^. Känner sig väldigt stolt över att vinna en hopptävling med två Fjordingar som dessutom e litte tjocka. Dessutom på en hopptävling där det var, haflinger, travnordis, welshar, araber, tinker och varmblod med! Känner mej så stolt att vinna med mina hästar ^^..
Älskade hästar <3<3.
Till och med ANNA som alltid komenterar att Juni borde slaktas och att Simona bara är ett gammalt ök var till och med imponerad av hur det gått.
Ps. Anna heter egentligen nått annat!
Gud vad kul!!! Hur stor är chansen att få samma tid två gånger… GRATTIS!!

Grattis! Vad roligt att dela första platsen med sig själv ;)
#1 Tack :D. Jo de va helt otroligt ^^ Trodde de gick mkt saktare med Juni :). Men tydligen inte :D.
#2 Tack :) Jo de va väldigt roligt ^^
Hihi, lustigt! :P Grattis!
Blev det några bilder då? =)
Va roligt grattis!! Kul att vinna med "udda" hopphästar och med samma tid.

Dubbelgrattis!!
Taack alla ^^.
Det blev bilder, självklart ^^, men jag har dem på min data (e på pappas nu) så ja ska försöka ladda in dem sen. Iaf nån bild :D

Oj då! Det var ju skickligt! :D Haha! Häftigt också ju, grattis grattis!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#8 Taack :D, de va nog bara ren tur ^^