duktiga silver <3
Idag var jag och silver på våran fjärde lokala hoppävling :) när vi åkte dit idag hade vi nollat 3/4starter! (LD/LD/LC) alltså hans tre senaste starter :)så vi kom ju dit med gott självfötroende iaf, men eftersom han bara är 4 år så kan ju vad som helst hända.
i LD:n funkade allt galant och vi fick ännu en felfri ritt :D vi fick vara med o galoppera ärevarvet och även det gick jättebra, men rosetten var sjukt läskig ;)
i LC.n vägrade ungponnyn som var före mej ut sej på första hindret, så jag manade på honom lite när jag fattade galopp, och herre jesus vilken fart han fick i :O men precis innan första hindret tvärstannar han, han blev rädd för en mjölk-kanna med blommor i, så jag satt till lite och skänkllade på honom, och ja.. farten var tillbaka ;) ettan klarade han , dock gick det på tok för fort. han sprang för fort mot tvåan och vi slog ner den med bakhovarna ;/ annars hoppade han felfritt hela rundan runt :)
det är väll ganska bra att hoppa så här bra när man är 4 år ? :D <3 jag vill gärna hära om fler unga ponnyer som lyckats bra i hoppningen :) berätta om din/ din kompis !
Isa Aronsson
www.stallequino.se
hm, nu när jag läste så ser det lite oklart ut, vi slutade iaf på 0 fel i LD och 4 fel i LC :)
Isa Aronsson
www.stallequino.se