varför försvinner inlägg?
nu verkar det konstigt här, nu syns inte trådarna med fet stil som man ej har läst alla inlägg i, samt att vissa inlägg försvinner. Är det fler som har märkt det?

Ja då, jag med. Det är jättejobbigt eftersom jag även har modem. Det tar sådan tid att öppna trådarna. För att ibland se att dom har man redan läst osv…
hmm, verkar segt med?
Linda, är det problem med nåt?
Trode förut att min dator hade drabas av nåt virus,för den var så seg ,fick vänta skitlänge rent ut sakt,på att det skulle hända nåt och rätt som det var försvan hela sidan.

Har också haft problem att komma ut på sidan. Det är bara Error hela tiden…

Jag har också haft problem att komma in. och fått en hel del error.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo, men det verkar vara fixat nu eller? Det går lite sakta ibland. Är det inte mitt modém som gör det?
ja, nu går det bättre igen, fet stil på olästa inlägg 

Det verkar inte vara fixat nu. Jag får fortfarande error med jämna mellanrum. du kanske klarar dig på grund av ditt modem ;-)
Jag ger upp för i kväll i alla fall. Inte skojigt när det är så här.
Audiatur et altera pars

Jo, fast nyss gick det sakta igen. Det liksom kommer och går hela tiden.
För mig försvinner det inlägg ännu.
idag går det riktigt segt igen 
sen står det ofta ett felmeddelande när jag gjort inlägg.
vad är det för fel?? fler som upplever att det är så?
#11 Segt för mig med idag. Error kommer upp ofta. Inlägg försvinner.

Japp, här också. Myckt tröttsamt. Dom måste fixa det här snart.

Dom jobbar stenhårt på att lösa det här. jag lovar. De sliter sitt hår dubbelt mot oss alla ihop.
Audiatur et altera pars

Men…..då kan dom ju inte ha något hår kvar ju….*fniss*

Ha, ha bor alla i Stockholm då?

hehe, nej de gör de väl inte. ;-) Men jag har fått känslan av att de flesta finns i våran huvudstad. ;-)
Audiatur et altera pars
Nu har alla mina inlägg på Min sida försvunnit =(

Lyrik, det har jag svarat på i det andra inlägget om just dessa inlägg. Men jag svarar så glatt igen. ;-)
Alla inlägg som tidigare har legat på Min sida har försvunnit, och de kommer också vara borta tills rabbarna bakom iFokus kan hitta ett sätt att ha det på utan att det stör hela systemet. Troligtvis så har många av de buggar vi haft med error och sådant berott på just dessa inlägg.
Detta är således hur jag har uppfattat saken, men om det inte stämmer får Linda eller någon av grabbarna bakom iFokus komma in och rätta mig.
Audiatur et altera pars
#20 Ok.