Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1140 ggr
hjullan
0

tsunamioffer!! kolla!

jen
0

fy vad otäckt det såg ut!

stackars deras anhöriga Gråter

m'Lady C
0

vidrigt…… fruktansvärt……

Det som skrämmer mig emst är at tjag kan se på bilderna med mild avsmak….. så avtrubbad man blivit pga media….

LinLin
0

m'Lady C Ja… håller med, det är hemskt egentligen hur lite man orkar byr sig…

Sandra
0

Såna där bilder får mig att drömma mardrömmar =( Jag blir aldrig avtrubbad av media tror jag. Inte när det gäller otäcka bilder iaf

__iE
0

nej, fy vad hemskt :(

Eve
0

*håller på att kräkas*.. fyyyy, vad vidrigt.. Hade jag varit en anhörig hade jag inte velat se min mamma död på en hemsida..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Sussi
0

Hemska bilder, borde inte få komma ut i offentligheten alls!

Lite respekt kan man väl visa!

Älskar_hästar
0

Vad hemskt .. Gråter

emsems
0

fy fa… man kan som inte se att dom sett vanliga ut innan… helt omstrukturerade ansikten

LinneaG
0

Jag tycker det är väldigt hemskt! Har en familj på gatan som omkom i tsunamin, endast pappan som överlevde. Har själv varit i Thailand efter detta, så hemskt att de hur miljön har förstörts och se befolkningen försöka dölja detta för att kunna överleva på de få turister som börjar komma tillbaka..

emsems
0

för övrigt fanns det ju en hel del sjuka saker på den sidan!

hjullan
0

joo .. skitäckligt är det. ser inte ens ut som riktiga människor, helt uppsvällda efter att ha legat i vattnet. men fatta att folk lägger upp bilder på dom på internet.. det kunde varit vem som helst, tänk o hitta nån man känner där ?

Peppe
0

tycker inte heller dom ser ut som riktiga människor. purk va äckligt

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

E_hjo
0

usch…. Vad vidrigt! urk…

LinLin
0

Mja… på deras startsida så finns iallafall en varning. Titta på egen risk. Usch, absolut. Lustigt egentligen, hur människan dras till sånt där.

elin
0

fyy faan va vidrigt :O

/Elin

steffy
0

fy vad hemskt. Gråter riktigt vidrigt.

[slo]
0

Gah, jag hatar verkligen exet.nu >_<

Courage.C
0

hela den där sidan verkar helt sjuk tycker jag..

Faxlin
0

Vi miste också en hel familj här hemma. En klasskompis till min dotter, hon och hennes familj kom aldrig hem. Det var en tung tid efteråt och det har satt djupa spår i alla klasskamrater och även i oss föräldrar. de anhöriga ska vi bara inte prata om. Att få se sina anhöriga exponerade på nätet på detta sätt är direkt regementsvidrigt och borde enligt lag vara förbjudet. Något med den personliga integriteten borde gå in i sådana här fall.

Stackars alla anhöriga säger jag bara, de på bilderna lider ju i alla fall inte av det eller något annat längre. Men dessa stackars anhöriga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

geea
0

Men guud va hemskt,& bilden på ponnyn. Ångrar att jag kollade!!

gejsa
0

Ja, jag håller med dig Åsa. Då, när bilderna kom ut så var det för att anhöriga skulle hitta dom döda. Innan det blev för sent. Nu är det ju fortfarande bilder uppe. Men det är ju mest för att folk ska tycka att det är äckligt eller som en del gillar att titta på det.

Men nu är det ju mest synd om dom överlevande anhöriga. Dessa bilder borde tas bort nu så inga kan se dom. Det är avskyvärt. Man visar ju inte ens bilder på sina döda djur.

Dama
0

Sjuk sida överhuvudtaget fy hur kan man visa något sådant stackars anhöriga om de skulle få vetaGråter