PRecis börjat rida
Ja de är jätte kul.. har sett min dotter rida på ridskolan i ett år.. fick inte rida själv som liten pga att vi var många barn hemma… mamma hade inte råd.. tog tag i dett nu i juni och anmälde mig till ridskola… så nu rider jag själv.. och först nu jag förstår hur underbart det är att rida…
Ville bara dela med mig av känslan…. :)

Grattis (eller vad man ska säga), vad kul =)
Visst är det underbart!!!
Välkommen hit förresten!
*** Kärleken övervinner allt ***

Det är det bästa jag någonsin har gjort… men de största felet var att jag vill ha en häst….. :( en egen häst o rida här ute på landet.. vi har så underbar natur här….

Ett tips är att rida ett tag till på ridskolan innan du skaffar en egen, det är mer jobb än vad man kan tro… Men klart att man vill ha en egen :-)
Men kämpa på med ridskolan och skaffa dig de grunder du kan få där, sedan kanske du kan få bli medryttare på någon häst i närheten någon dag i veckan, det är en superbra start på sitt hästliv :-)
*** Kärleken övervinner allt ***

Jag vet att de är en del jobb.. hjälper till i en kompis stall hon har 21 hästar :) älskar o vara där :) tyvärr så är de inga hästar man kan rida på hon har de bara till avel…
Vad kul! Jag började också rida som vuxen. Och visst är det härligt att vara i stallet. För mig fyller hästar rollen av husdjur. Nej, jag bor inte i ett stall, och nej, jag har inte en häst hemma, men jag sköter hellre en häst än jag har hund. Jag skulle också vilja ha en kompis som ville ha hjälp med 21 hästar ibland. ;)

Jag lever för djuren har hund o katter… hästar är det bästa jag vet…. skall till stallet och förbereda hösten … för vissa föl skall snart börjas ta in.. så allt skall föberedas… :) men en häst man kan rida på de längtar jag efter….