Folly flyttar
Nu har Folly blivit provriden av en 10-årig tjej och hennes mamma.
Det gick sååå bra, Folly har verkligen skött sig exemplariskt. De passade så otroligt bra ihop och det syndes att Follan trivdes i flickans sällskap.
Detta var en lättnad då jag har haft svårt för att hon ska få bo hos någon annan.
Är bara så glad :-)
*** Kärleken övervinner allt ***
men så bra att det löste sig tillslut. skönt för dig! :)
Åh vad härligt att det gick så bra! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ja, jag sa ju att jag skulle försöka vara positiv ;)
1 november får hon flytta till nya flickan. De ska ha henne som sin hopp-ponny då de hade en c-ponny som de dressyrade med .)
Precis vad Folly vill göra :-D

Härligt att det löste sig så bra 

Ja det såg mörkt ut ett tag och jag har gråtit många nätter + att jag har beklagat mig till mina Medarbetare här på RiF ;)
Sen att jag bara har en mil till henne och att jag får hälsa på när jag vill känns jätteskönt!
Härligt att det hela fick ett lyckligt slut! Grattis! =)

bara att gratulera! =)

Härligt!
Skönt att det löste sej, vi båda skulle nog inte klara av hennes död - om jag ska vara ärlig, speciellt inte du Therese! Men vi har mycket att tacka för
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Ja gud va skönt att det funkade bra mellan dom och att dom inte bor så långt bort. Folly får det nog jätte bra där också.
Sen kan vi ju åka dit å hälsa på henne när vi vill 
Hon blir ju bortskämd där också ;) Rätt tursam häst, tur i oturen!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Ja, jag tror det blir bra. Inatt kan jag sova gott :-)
Vad skönt att allt löste sig till det bästa!!! Skönt o ha så nära med..

Oj, redan hittat en ny ägare!! Här går det undan. Grattis eller vad man nu ska säga. :)

Skönt för både dig och Folly att det gick så pass snabbt och smidigt att hitta en ny ägare. Ville inte "rätta" ägaren ha tillbaka henne? Har de nya köpt henne eller tar de henne på foder?
*Mycket frågor när man är nyfiken*

#14 Ja, det går undan, man hos mig är hon ju mer eller mindre ståendes i en hage eftersom jag inte rider nu mer och då är det bättre att hon får flytta tidigare.
#15 Hennes ägare och jag har haft en "mindre" konflikt en tid, som jag inte tänker gå in närmare på, men smidigt har det inte varit ;) Men nu skulle hon iaf gå till slakt, något som jag tycker är vansinnigt, men av ngn anledning så har de ändrat sig och bestämde att hon skulle få flytta och då blev det denna unga tjej som fick ta henne på foder tillsvidare :)
bara gratta kul att hon kom till en tjej som hon oxå trivs med, o inte så långt bort det e ju skönt för dig o Folly.

Men herregud skulle hon liksom "straffa" dig genom att slakta folly om du inte köpte henne? Jag menar hon som är så fin och har börjat att hoppa och så. Hoppas att nya fodervärdarna kommer att proppsa på att få köpa henne snart.