Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 646 ggr
PimTheGreat
0

Efterlyser häst

jag efterlyser en halvblodsvalack vid namn Rudolf. Han är  mörkbrun med genomgående bläs, ca 153-155 i mkh. Såldes från Blekinge uppåt i landet för ca 14-15 år sedan. Han var då 4 år gammal och är idag då 17-18 år. Hade varit kul att veta hur det är med honom idag, vad han gör, vad han bor någonstans… Är det någon som känner igen detta så hör gärna av er till mig via pm elle i denna tråden. Har tyvärr inget kort på honom att sätta in här…

CarCar
0
CarCar
0

Typ den på dom här bilderna?

http://www.pixbox.se/pic_show_id10838396.html

PimTheGreat
0

puttar upp tråden till Gizz

PimTheGreat
0

DET E JU GAMLE RUDOLF GIZZ!!! TACK! för hjälpen car car

gizz
0

JAAAAA..det e det ju..ohhh..lilla gubben…tack..tack

CarCar
0

Varsegod :) Roligt att kunna hjälpa till! Det verkar som att han har stått på Piteå Ridklubb ganska länge :)

PimTheGreat
0

#6 ja det verkar så. Gizz har försökt kontakta hans ägare. blir dock förvirrad för som reggad ägare står ju ridklubben, men verkar ju som att det är en privat tjej som äger honom… men men…han verkar ha det toppen! Jag och Gizz hade honom på foder när han var 3 år och vi red in honom, sen skilde sig min pappa och hennes mamma och då fick jag lämna Rudolf men då hade Gizz honom kvar så hon har haft honom längre än mig.. SÅÅ roligt att se honom igen!

CarCar
0

Härligt! Det är alltid kul att återse gamla hästar man saknar. Det verkar som att ridskolan har sålt honom nu för att han blev lite äldre och kanske förtjänade ett bättre liv den sista tiden :)