O.T Idol
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag säger bara JISSES va hon va grym Anna Bergendahl
Hon hade röst.. henne hoppas jag att jag får se vinna hela klabbet..
Japp, hon var inte dålig… Men måste säga att jag blev lätt chockad när hon började sjunga! :P Hade aldrig trott att hon skulle låta så…
Var dock lite besviken på vad man fick se av folk i programmet. Kände ju igen flera stycken i kön, men de fick man ju såklart inte se nåt av! :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Nä de kan jag hålla med om, det har varit riktigt dåligt hittills i år med vad man får se och inte se…. tycker man bara får höra massa snack o dem som inte kan sjunga :/ men men hon va sjukt bra iallafall =)
Riktigt bra var hon :)
Idag var det faktiskt med en som jag kände, lite kul :D

han som var med i lund var ju skitbra han med! hmm han sjöng en bob dylan låt och en egen.
#5 Han tyckte jag också var bra :)
mja han va duktig men han går tyvärr inte att jämnföra med henne…Lååång distans imellan
#3 Vemdå?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
en till som var duktig men honom har inte jag sett eller har jag missat något?? [andi joseph](http://andi joseph)
http://www.youtube.com/watch?v=lRvHN7v1KnA den funka…
sjukt dåligt ljud bara :(

Anna var fruktansvärt duktig, men jag tror att det blir kraftigt uppförstorat pga av juryn och medias uppmärksamhet. Hade de inte höjt henne til skyarna så hade inte vi heller gjort det. Så lättpåverkad tror jag nog att vi är!!
#5 Han gillade jag sjukt mycket.
#10 Han däremot tycker jag låter som vilken trubadur som helst :)
Jag gillade Erik Ljung, han var lite mysig ;)
*** Kärleken övervinner allt ***
Erik Ljung bäst hittills!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Nu har jag kommit på vem jag tycker att den där Anna påminner om, jag tycker att hon är lite lik Tracy Chapman i sin sångröst.

Ja, då går jag väl emot vinden igen då. :) Jag tyckte inte att hennes röst var speciell. Emellanåt blev den djup och burkig eller hur man ska säga. Den var inte likadan hela tiden. Det tycker jag är fult när man ska lyssna på en sång. Så jag tyckte inte att det var något speciellt med henne. Men det tyckte jag inte med Amanda heller. Hon sjöng ju falskt emellanåt osv.

#5 han gillade jag oxå…
den här tjejen va oxå duktig, men jag blev inte helt kär i henne som så många andra :), men jag gillade inte direkt Amanda heller förra året, som typ alla andra gjorde ;)

Hon va riktigt sjukt bra! Sitter och lyssnar på henne om och om igen :) Helt kär i hennes röst man får rysningar! Jag hoppas verkligen att hon vinner!

Erik ljung va också bra :)
erik är bra ja de ska jag inte sticka understolen med,Men han har ett grymmt dåligt utal och verkar inte kunna sjunga ut riktigt.. men han kanske kommer ut mer i programet..
Ja anna låter väldigt mycke som tracy.. helt underbar röst enligt mig, hon kan gå långt för det hon har är helt orginellt, nästan alla andra låter likadana när dom sjunger..

Gillar också Anna grymt mycket, tycker hennes vackra stämma påminner lite om Jewel
ja de kan jag oxå hålla med om lina =)
Stackars kille säger jag bara! Tror aldrig jag sett nån vara så nervös nån gång :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#21 Men grym röst hade han när han väl började att sjunga :P
Håller med, trodde verkligen han skulle va en katastrof. Men man blev förvånad när han väl öppnade munnen:P

HAHAHA han var skittuff!!
"Är du vår nästa idol?" "Nej!" hahaha trodde jag skulle dö…

Ja, han var söt =)

#12 sjukt tråkig låt han valt. den är sååå bra, men såååååååå sönderspelad.
#26 låten är superkass enligt mig :p så extremt tråkig, trallvänlig, visst, men så tjatig och seg.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tycker att Anna var helt outstanding!