Kozack!
Nu har det gått flera år sedan jag såg min Kozack senast. Han var fux med ljus man o svans, fyra vita strumpor (eller 2, eller 3.. dåligt minne) och en ganska stor bläs. Han var korsning mellan New Forest och någonting mer. Kan ha varit Welsh och något mer också, är inte säker där.
Senast jag såg honom var på ett ridläger en bit utanför Tranås. Han var privatägd tror jag, men ägaren hade låtit honom gå med. Just då hade han aachengrimma på tränset, trots att han var mycket lugn och ibland lite slö.
Kozack var hästen jag första gången hoppade med och galopperade på, och han var något alldeles speciellt. Har tyvär ingen bild, men om jag får tag på det lägger jag in den här!
Tack för att du läste, mvh Anna.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Putt här också.
Längesen jag skrev infon här uppe men den stämmer ju antagligen än…
Vet du ålderna på honom? =)
Tyvärr ingen aning =(
Vad bara ca 8 år när jag red honom så minns inte så mycket…
Ahaa, njae, det är svårt med bara namnet och färgen, har kollat runt lite men inte hittat så mycket.. Kan inte de på ridlägret hjälpa dig? :)

Har ingen aning om vilken ponny det är eftersom jag bor i andra delar av landet ^^
Men aachengrimma har ju inte att göra med om hästen är lugn och slö, om det nu är så du menar???
#5 som sagt, skrev texten för 2 år sedan ;) hade inte formulerat mig så idag och minns inte hur jag menade/tänkte när jag skrev det :P
#4 har ingen aning om vart ridlägret låg eller vad det hette heller eftersom det var så pass längesedan och det var bara ett dagridläger, inget "stort".

#6 Aha, trodde den var ny xD kollade inte så noga. Men då förstår jag (=