Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 3582 ggr
Spiritinthesky
0

Hoppsits,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har fåttkommentarer om att jag slänger mej för mkt ram när jag hoppar paddie, vad tkr ni ?

jag vill höra all kritik om min hoppsits :)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Spiritinthesky
0

*fram

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Spiritinthesky
0

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Anna
0

Ja jag har också tänkt på det faktiskt när du visar hoppbilder ;) Räta upp överlivet! Men fina är ni :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Yessica
0

Jaa, ser ut som om du tippar för långt fram, men sen  är det ju svårt att se om du slänger fram överlivet, men ser ut som om det är lite väl långt fram ändå.

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Peppe
0

Ja jag håller med övriga, och har tänkt på det innan. Hästen hoppar ju ganska långt, inte sådär flashigt uppåt som man vill att dom ska göra. jag vet inte om detta är för att du kastar dig frammåt eller om du måste det för att hänga med för att hennes stil är sån. Vem kom först, hönan eller ägget? så att säga =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

ylvaah
0

du kastar dej lite framåt tkr jag. om man har en busig häst kanske det blir svårt att räta upp sig efter. men fina bilder, ni passar bra ihop. (:

Fluum
0

håller med övriga, du lutar dig lite för mycket ramåt. Men det går alltid att träna bort =)

PrickigaPeppe
0

Jag tycker det ser rätt bra ut fast du är lite långt fram men räta uppdej bara en aning så kommer det nog bli bättre ni är väldigt fina tilssammans det ser manGlad

Spiritinthesky
0

Tack allihopa :D men jag har tänkt på att det är bara när hindrerna blir högre, lägre hinder på träning tkr jag iaf inte jag är för frammåtlutad ? :) så det kanske mer är hur paddie hoppar ? för jag känner inte att jag lutar mej frammåt, utan det blir så av sej självt ;o

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Derbyday
0

Jättesvår att säga detta genom bilder. Jag tycker det ser skitbra ut

Ahnna
0

Lite framvikt är det allt, men det går att rätta till. Det första du bör tänka på är skänkeln och skänkelläget. Försök hålla kvar fötterna där de ska vara och använd magmusklerna för att räta upp överlivet. Träning ger färdighet!

(Du är inte ensam om att behöva fila på sitsen, jag själv till exempel rider med fötterna rakt ut och kröker ryggen onödigt mycket när jag hoppar!)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se