fin!
är ju som lite inne på köpa någon slags bebis.. hittade denna, kändes riktigt fin! eller vad tycker ni?

jag tycker hon såg fin ut !

På bild två mycket trevlig, kan nog bli något ett år en bra ålder också om man vill bygga från grunden.
Bara det faktum att hon är efter CarteDòr gör henne köpvärd tycker jag ^^ annars vet jag två andra ettåringar som är efter CarteDòr som skulle vilja ha bra hem ;)

Inte riktigt min typ av häst men visst var den fin! =)
ja visst var den.. blev helt kär.. många snabba beslut som måste fattas… har jag råd emd detta?? hm.. får se till att skaffa mig ett till jobb..
*putt* jag vill höra allas åsikter.. ingen som har något dåligt att säga? eller fler bra saker?
Kanonfin! Kanske något kort hals, men väldigt fin och välutvecklad i kroppen för att va så ung! Riktigt bra pris på den med :)

Ser bra ut, och är du ute efter att tävla så har du en häst som kommer att synas…mkt speciellt tecknad=)
Hon såg fin ut (men det beror ju på vad man vill ha för häst)
jo jag vill ju ha henne till att så småningom träna och tävla hoppning och ev dressyr…
börjar fundera, 165, räcker den storleken till om man snackar hopp på ca 120-130? alltså, klart hon kan hoppa det (kunde ju tom tova på 156!) men bör hästen vara större? och jämfärt med mig (170*67kg). bifogar bild på hur jag såg ut på tova, 156 cm som sagt.
jag tror det kommer räcka jättebra! kommer ta svängarna bättre än en större häst också.. med tanke på att det "bara" är 120-130 så är det ju bra om hästen inte är För stor.

jag tycker hon verkligen såg jättefin ut, som sagt så kommer hon verkligen synas i mängden :)

Du är inte rädd att någon annan få upp ögonen för hästen och köper den? När du nu visar den så här öppet 
tja, visst finns väl chansen.. men jag vet ju itne ens om jag Kan köpa den så… måste nog jobba mer isf..
Hon var superfin! Vill åxå ha ett halvblod, men klarar inte av att sälja nån av mina två sötisar. Å tre hästar har jag då verkligen inte tid å råd med.
Jätte vacker!
Ang om hon kan hoppa 120 - 130 så tror jag inte de ska vara några problem då jag vet en häst på 1,60 som hoppade över sin mankhöjd i hinderväg, så med rätt träning finns det inga hinder för detta, lycka till ems!
/Elin
ja härligt… iofs hoppasde ju tova sin mankhöjd, men det var ju på löshoppning… hon hoppade vad som helst.. det var mest jag som blev rädd om hennes ben då hon hoppade något oekonomiskt.. sm en studsboll eller en hare =)
hoppas verkligen ska jag bli uppbokad på något jobb så det känns säkrare att säga ja!
Va ju som bra att hon stod så pass nära åxå, för visst finns hon i Pite? E ju inte allt för ofta man hittar riktigt fina hästar te bra pris här uppe.
Hade du bott i ske-å hade du gärna fått hjälpa till me min lillpojke tills du fick en egen. Han e ju bara en liten korsning…men för skojjs skull…
fija, jo det var ett bra pris på en fin häst…
hade gäääärna hjälpt dig, men bor ju i umeå nu, å det blir lite långt att åka..! typiskt!
ja, jag såg det! hon ser jättetrevlig ut =)
Och Adora har ju fullblodsmamma också.. :D
Den i länken på blocket hade ju iallafall fullblods-morfar.. :)

Hon var ju jätte fin och verkade trevilig och så.