Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: bilderfilmer
Läst 1066 ggr
[japptravare]
0

Varför gör den så? *Film*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon som vet varför hästen bara tar ner huvudet och vägrar röra sig??

_Jag_
0

Den kan ju ha ont i benen och tycker det gör ont att röra sig :( Hmm. Men jag vet faktist inte

tezzie
0

Jag tror att den helt enkelt inte hade en aning om vad den skulle göra. Troligtvis aldrig riden innan. Det gick ju bättre när det kom en medhjälpare!

*** Kärleken övervinner allt ***

bubbelbubbel
0

fick samma uppfattning som dig tez, den verkar inte ha en susning om vad den ska göra.

linasvovvar
0

Jag håller med Tezzie, säkert första gången någon sittre på den, tror ite den har ont, den vet bara inte vad ryttaren vill. Verkade dock vara en mjuk kille och det fattade ju till slut. Otroligt korkat dock att inte ha hjälm, om det nu är så att det är första gången dom sitter på den !

[louise80]
0

den förstår ingenting som sagt en bäbis ….

gejsa
0

Ont tror jag inte den hade. Förstod inget som fler skriver. Såg ni att idioten kastade grus på hästen bakifrån?! Precis som det skulle hjälpa.

Är det från fattigkvarteret där dom rider in hästar och låter dom stå bundna på gräsmattan utanför hyreshusen? Pojkar som inte har pengar till veterinärvård eller mat. Dom bara rider hårt på dom tills dom inte kan ridas mer. Var det inte någonstans i England eller? Någon som minns att dom visade det på tv för flera år sedan? Såg ju ut som en industribyggnad bakom hästen.

linasvovvar
0

#6 Den såg ju dock fin ut i hullet !

Jappeloup
0

den verkade ju ha ont i ryggen eller bakbenen, och verkade nästan snappa luft när den drogner huvudet…

gejsa
0

#7# Än så länge ja, Den var väl troligtvis nyinköpt om det är vad jag tror. Auktioner har dom många där.

jen
0

den där hästen fattade inte alls vad den skulle göra. ser ut som att den försöker bli av med trycket från grimman. ryttaren håller ju "tyglarna" hårt som om den bromsas ibland.

tezzie
0

#6 tror inte att denna film är från england, låter mer som ett arabiskt språk om man lyssnar noga!

*** Kärleken övervinner allt ***

lisette
0

klart som korvspad att den inte varit riden tidigare.

synd att inte hästen sparkade medhjälparen som kastade grus. smart…

lisette
0

we r traning with horses in the istanbul ünivercty

står det på informationen på filmen.

joooossan
0

Hållder med, den verkar inte lls veta vad s´den ska göra.. MEN, när den väl går, är jag blind eller berömmer de inget när den gör som de vill? Va det första jag tänkte på..

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Lindbygarden
0

tycker det var en riktigt snäll yngling som inte for i luften!

exitingsvillemo
0

ojojoj… Vad ska man säga? Synd att inte hästen fick nog och gav killen en ordentlig resa…

casandra
0

Det enda jag kunde tänka på var idioten som kastade grus!

jen
0

okunniga människor som tror att en häst är inriden i slutet på filmen…  suck

PrickigaPeppe
0

Det syns att hästen tycker något är obehagligt. Jag kan också tro att det är okunniga mäniskor vet faktist inte mer….kanske har ont??