Hembys Nimbus
Hej allihoppa!
Vill egentligen bara skriva av mig lite. Iallfall, till att börja med så utökade vi hästfamiljen med ytterligare en till c-ponny i början på maj nu iår. Egentligen var det inte alls tänkt att vi skulle köpa en till, då jag redan (som kanske några vet) har en c-ponny, Tingeling, men att vi köpte honom är en lång historia.
I söndags, (25/5) startade vi vår första hopptävling efter att vi köpt honom, då han var min helt enkelt. Vi var med i bhc finalen med laget från URF, så jag startade endast lagklassen som var L:d. Kanonbra gick det och vi red en stadig L:d grundomgång och även gjorde vi dagens näst snabbaste omhoppning (80cm) med drygt 1 sek efter en supersnabb b-ponny.
Ni får gärna kommentera videon;
http://www.youtube.com/watch?v=n5mUvsZe2TQ
Mvh Cecilia :)

De där klarade han lekande lätt x'D
Superfint hoppade ni iaf :D

Var och fotade lite på samma dressyrtävling på LjRK som du ställde upp i härom månaden :D (du vann :)) Jättesöt ponny!
Han är kanonfin din ponny, fin runda också =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Tack allla.. kul att ni gillar honom!
#2 Okej, ja va roligt! Då såg du oss Live alltså :)? Fick du några bilder??

#4 Javisst, jag såg er live :) Jättefint ;) Ja, jag faktiskt ganska lyckade bilder (se en på www.nogg.se/victoriaapril under mappen dressyr), bla en när ni sprang på prisutdelningen.
Jag var där och fotade som en galning för att prova min nya kamera, du såg mig säkert, var framme och fotade hela tiden på alla :)
hörrudu, dedär tror jag jag tävlat emot nångång :D hembys nim,bus, *känner igen*
Isa Aronsson
www.stallequino.se

#5 Okej, va skoj! Ska kika direkt ;D
#6 ojoj okeeej yeheeh *

#5 Hade du fler bilder :D? Kan du adda frond4@hotmail.com ??

#8 Jovisst det ska jag/kan jag göra :) Så fort jag får tag på rätt data som de ligger på kan du få dem :)

Åhh nu är denna underbara häst min medryttarhäst <3 Jätteglaad :D

Haha så kul. Så kan det gå. :)

Härligt steg han har, jag tittade på denna film