15 år
Visa har ju skrivit att dom fyller år så då gör jag de oxå ; D
jag fyller 15 år den 9/9 , Men jag vet att det är bara 8:e idag. men jag ska till sundsvall imorgon , och man blir väl där hela dagen då : P , Så när jag kommer hem i går in här så har ju nästan hela dagen gått så: P ihiihih
Om ni undrar varför ja ska till sundsvall, så är det så att mamma o pappa (brorsan hade ingen lust att följa med:-/) Skulle va så snäll så att jag ska få pka ditt då och gå på HÖÖKS <3 (gävles hööks är så litet och typ alltid utplockat så jag måste ju prova en annan hööks:P), och så ska vi äta på ikea o gå runt lite där då : ) ska bli jätte kul : ) , Ska få en ny skyddväst(artikelnr 230247 , man är ju stolt:P)) och två täcken av mamma o pappa : ) , sen är det en massa saker till som ja ska köpa såklart : D , har ju både spart o fått pengar (idag då av mormor o morfar o farmor o farfar:P ) *känner mej stenrik* ihiihi, Det ska verkligen bli kul : )
Ha det BÄST :)

GRATTIS!! :D:D

grattis men inte fören i morgon 

Ja, jag skrev ju grattis i den andra tåden så som sagt: GRATTIS!!!!!!! =D

Ha den äran på din födelsedag,GRATTIS!!!

GRATTIS I FÖRSKOTT SARAH !! <3:D

Ha, ha bara en kvart kvar tills du fyller. Grattis på din stora dag. Ha så kul i morgon.
Lär ju slänga in ett Grattis jag med
…hoppas du får en bra dag.

Grattis!

Grattis :D
hoppas du hittar/hittade mkt snyggt på hööks ;)

Grattis!!!
Grattis tjejen!! :)

Grattis 

Grattis!!!
Grattis :)
Grattis!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Grattis på födelsedagen!! Vi fyller ju 15 nästan samtidigt då, jag fyller imorron.

Grattis!!!!

TACK ALLA

(¨v¨)
Va snälla ni är : ) !!
Jo jag hittade en del på hööks ja :P , vill ni veta allt ? ;P
- Träns + tyglar
- Bett (tredelat eggbett)
- Fleece jacka
- Fleece hanskar
- Regn täcke till molly
- Regentäcke till skrållan
- Grimma till Molly (den dära "röd rutiga")
- Två borstar
- Täck gjord
- ridstrumpor
- hästgodis
- Säkerhetesväst (artikelnr 230247 . ni som vill o ska köpa säkerhetesväst så rekomenderar jag VARMT denna, jag red med den idag, jisses vilken skillnad det var mot för min gammla.. !! den är vart mkt följsammare och man märktes knappt att man hade den! och ja den är underbar:P)'
Har provat allt nu på hästarna o så, och dom kunnde ha allt ,*puh* är så tjatigt när man måste läma tillbaka…: ) , (skrållan var as söt i täcket :P )
Sen var vi även på köpcentrum, handlade in lite kläder på VEROMODA : D och lite annat : D
jag är verkligen SUPER NÖJD MED ALLT ! :D, bästa födelsedag jag minns : P, fast nu har jag världens träningsverk i bena, vi åkte kvart över 8 imorse ,och vi kom hem kl 17:00 :P , ,och sen red jag o så : Phihiiihihi *pust*

Vad bra att du haft en bra dag! =)

låter som en skoj dag :D

Vad bra att allt passade.

Grattis hästen i morgon på din stora dag. *ler*

Grattis