OT imorgon :D
Jaaa, imorgon ska jag hämta pappa i stan :D Har inte träffat han på 3 MÅNADER :O
Jisses, det är en lång historia.. Dem erbjöd han på jobbet att åka med en båt i 3 veckor.. Och vi diskuterade lite här hemma, vi tyckte 3 veckor var i längsta laget, men vi tyckte det var okej eftersom han skulle få en rätt mkt pengar ;)
Och ja, efter 3 veckor, ingen pappa.. Dem hade fått strul på båten, motvind, och nån motor hade gått i sönder, så dem var flera veckor för senade.. Och sen när dem väl var "framme" fick dem inte komma i land av tullen, så dem fick åka vidare..
Och ja, nu 3 månader senare är han äntligen på väg hem!!! Så imorgon förmiddag ska jag hämta honom i stan!!!
3 veckor som blev 3 månader :O Han är nog rätt less nu på båtar, haha.. Men förhoppningsvis känner han att det var värt det när han får lönen ;) :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus

OJ! vad jobbar han med? vad hemskt att inte träffa sin pappa på tre månader. =(

Åh vad mysigt :)
Jag träffar inte min pappa så ofta heller (bor inte i samma stad) men det går ju över förväntan :)
Vad jobbar han med??
*** Kärleken övervinner allt ***

#1 Usch, jaa. Vi saknar honom. Speciellt Wilma (hunden), som är väldigt fäst vid honom, hon har inte alls varit sig lik :( Hon kommer gå av på mitten av lycka imorgon ;)
Han är el/dator ingenjör..
#2 el/dator ingenjör..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
får väl hoppas att han får tre månaders traktamente då :P
förstår också om han är less på båtar, tre månader är ju vääldigt lång tid om man jämför med tre veckor!
Oj! Vilket äventyr!
Skönt att han är hemma igen:o)
Haha ja det var ju lite skillnad på tid… :P Och att hunden blir glad kan jag förstå ;) Har en hund här hemma som vart helt till sig av lycka när min pappa kom hem nu för nån timme sen efter två veckor borta. ^^
Fast här är väl både vi och hunden lite mer vana vid att han är ute och reser en massa. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vår hund var utan oss i en vecka medan han var kvar hos svärmor o vi var i skåne…..
Han höll ju på att krevera. men så är ju den här hunden väääldigt fäst vid husse… Han har en låååång navelsträng.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.