Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 810 ggr
MarinaJ
0

Underbara Shellstone måste flytta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min varmblods kille Shellstone född 99 måste flytta pga av ändrade familjeförhållanden plus att våran kemi inte är den bästa. Shellstone är en kille med ett hjärta av renaste guld och är snäll i all hantering.

Vill du veta mer om honom ring då 070 330 49 05

PS just nu står han i Vittangi men kan fraktas till Luleå ev

Pris 17.000:- med 4 täcken 2 helt nya event var av ett är vinter med hals. Träns , grimmor, transportskydd, svansskydd

annars 15.000

Sunset
0

vare inte honom du köpte nyss?

Lindbygarden
0

var det han som det vara lite småklyddigt med när du skulle sitta upp eller hur var det?

Obs! Jag kan ha förväxlat dig med ngn annan!Glad

MarinaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste sälja honom för att jag och min man ska skilja oss efter många om och men. Jo han ville ju inte att jag skulle sitta upp men det var nog det att han kände på sig att jag var osäker så jag skulle upp i sadeln. Det är inga problem med honom nu vem som helst kan hoppa upp på honom utan problem (det ända som kan vara är att han vill börja gå iväg typ) Hoppas någon vill köpa honom och erbjuda honom ett gott hem med mycket kärlek och gos men ändå en fast hand. Finns det någon som skulle kunna tänka sig att ha honom HÖR AV DIG!

Denna kommentar har tagits bort.
Lindbygarden
0

Nej va jobbigt:o(

tezzie
0

Vad jobbigt, men jag hoppas att du hittar ett hem till han :)

Men har du mer information om han?

Hur mycket riden, utbildad, mankhöjd, skadefri… Ja, berätta gärna lite mer om honom :)

*** Kärleken övervinner allt ***

MarinaJ
0

Han är ca 1,63 i manken , ganska lite riden på sista tiden pga av min och hans kemi inte är 100% men jag har kompisar som fått rida honom :/ Han har haft en gaffelbandsskada för några år sen men den är helt OK nu. Är hur go och tillgiven som helst bara han får lite tid på sig :)

emelieeh
0

#0 vart i vittangi står / stod han ?

emelieeh
0

han är grymt gullig :)

hoppas du hittar ett bra hem åt han:)

tyvär så för jag inte köpa en häst för mamma och pappa ( morrmorr );d men jag bor också i vittangi så kan hända att jag har sett hästen nån gång? :)

MarieSim
0

Nu blir de så att Shellstone kommer tillbaka hem till oss   Glad

tezzie
0

Vad kul, håll oss gärna uppdaterade om hur det går med han :)

Lycka till!

*** Kärleken övervinner allt ***