Hjälp med att hitta träns
Någon som vet var jag kan få tag på ett mörkbrunt träns med pullarnosgrimma med blingbling på nosgrimman. Blingblinget i mässingsfärg och även spännena. Stl. ponny
Ett sånt här kanske?
Finns även ett till på hööks, där det är bling diamanter på nosgrimma o pannband. Kan inte länka dit men finns under träns iaf;)
Men såg nu att du ville ha med mässings bling så va inget;)
#1 Jättesnyggt men tyvärr fel färg. Måste vara mörkbrunt.
#1 den va snyggt :)
ska kicka vart jag har sett ett mörkbrunt pullarträns inte hundra på blingbling men ska kolla. hitta denna på hööks
http://www.hooks.se/butik/default.asp?sidvarde=SE&ScreenWidth=1024

ja eko har bra grejor stora mängder av val .o ÖOB har bra biliga grejor.
Öb har väll inte mycket träns :P iaf inte här. Sen ska man inte luras att det e så mycket billigare på allt gå till en ridsoprtbutik kan du hitta hästsaker på rean för samma pris om inte billigare. Nu har jag inte vart på Öb på 1 månad vet itne alls vad dom har nu kan ju vara mera. Men visst har dom bra saker , själv älskar jag Gekås i ullared <3 någa å kollar matiral å sånt finns ju mycket skit oxå.

öob menar jag överskotsbolaget där har de träns sadel o allt annat möjligt bara att de är inget märke på de o jag lurars inte öob brukar ha biliga saker eller ? har de hänt ändringar.O man kan hita bra grejor beror på vad man letar äfter.

#7 billiga är dem ja, men det är ju knappast någon vidare kvalite
skulle jag köpa nått där skulle det möjligen vara hästgodis.. aldrig att jag skulle våga köpa en sadel, träns, täcke eller deras foder :O
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#8 grimmor o sånt spelar ju ingen roll o man behöver inte ett vettigt märke för att det ska vara bra kvalite heller, täcken sitter dom bra så är det väll inget fel trots att det e ÖB. Jag har inte köp något därifrån mera än sadeltvål dom var bra.

#9 nej, vill man köpa nytt någon gång i månaden så ;) min kompis har ett regntäcke, ska det i alla fall, men när hästen kom in, så kunde man tro att den gått utan täcke hela dagen ;) en annan köte ett fleece täcke, efter en vecka var det trasigt i sömmar b.la..
jag köper hellre kvalite en gång, t.ex horseware täcken, har ett regntäcke jag köpte till Japp samma dag som vi köpte honom, och det är 9 år gammlat, har aldrig läckt in, och det ser fortfarande nytt ut efter en tvätt..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Tränstips???? Någon????
jag läna ju fel såg jag :P
#11 Har du kikat på www.grand-prix.se där har de många olika träns..

kolla på www.hastaffaren.se :)

Här är ett par bra sidor.