Uteboxar
Hej! Jag har lite frågor om uteboxar:
- Vad är bäst, gjuten platta eller sand som bottenmaterial? Annat man kan ha?
- Monterar företagen eller får man hyra in någon för detta? Eller är det lätt att göra sjkälv?
- Har du något företag du kan rekommendera (vilket)?
- Vad kostar det allt som allt att få upp 2-3 st? Inklusive arbete osv.
/amanda
underlaget vet jag inte vad som är bäst men jag vet att boxarna är dyra! har själv tittat på dem och då med självmontering…landar på en 15-20000 per box :(
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
putt
Ingen som har en susning?
#1 Ungefär där ligger de jag har tittat på med :/

oih förlåt!
jag tror faktiskt det är billigare att göra själv. att köpa är snuskigt dyrt.
gjut en platta (asfalt??) för det är det absolut smidigaste. alternativt grus som man paddar ordentligt.
men för att svaa på dina frågor:
1 platta
2 självmontering, men man kan säkert leja dem till att göra det.
3 hästnet
4 det lär nog ligga runt 60-70 tusen om du har ngn som gör det åt er och du köper färdiga boxar.
#3 Så det är realistiskt att räkna med 25' per box? Vi kan inte göra ett dyft själva, har tummen mitt i hand allihop ;)

om du går in här och kollar så ser du priset. sen tillkommer moms och frakt. blir en hel del! plus om ni ska ha en gjuten platta, el in osv.
varför inte kolla upp med en mindre byggfirma?
#5 Förslag på vart man kan hitta någon? ^^ Är helt lost på sånt här…=S Har tittat här, de är i närheten till och med men uteboxarna är så fula ;/ Dock är de ju väldigt billiga.

blocket, din del! annonser i tidningar, fråga runt bland folk.
jag vet en, men han bor i kalmar. tror det blir lite långt för honom att åka, men han är jätteduktig.
#7 Lite långt kanske ^^ Får väl höra oss för lite längre fram, i bästa fall finns det redan ;) Fast tvivlar på att det gör de.

men amanda… du måste förstå att man blir nyfiken! ;)
#9 Vågar knappt säga ngt
men hoppas på egen gård innan nästa sommar…

oh du kan väl pma länken så jag får se hur det ser ut? =)
#11 Vi har inte hittat något än ;) Lovar att visa lite längre fram (när vi faktiskt har hittat en vettig gård) :) Mamma och syrran måste fixa körkort först ;)