Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 340 ggr
gejsa
0

Vad tyst där är här i kväll!

Inga heta debatter alls.

Såg att tex peppe försökte få ihop något smaskigt att skriva om. Fångtråden alltså. Men det verkade självdö. FlörtInget ont menat med det.

Själv har jag inte heller så mycket att skriva om. Så man får väl bita i det sura äpplet och koppla ner sig för kvällen då.

Natti natti ni som kommer hit för sent i kväll.

Faxlin
0

natti natti gejsa !
Sov sött och dröm om ngot roligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lorita
0

Vilka tider ni är vakna på, jag måste sova för att orka upp klockan fem på morgonen.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

LinneaG
0

Jag hade fullt upp hela kvällen igår, idag kommer det gäster ca. 30 pers. Så jag gjorde pajer, tårtor och sånt hela kvällen. Passade också på att göra lite blonda slingor. =)

gejsa
0

Oj, vad gott byebye. Ha så kul i kväll då.

gejsa
0

#2# Konstiga tider?? Jag var ju här vid midnatt. Men Åsa däremot hon är ju här mitt i natten. Har du verkligen någon att prata med då Åsa? Du måste nästan vara helt ensam här då.

Lorita
0

#5 Vid midnatt då är det fem timmar tills jag ska gå upp, jag sover faktiskt oftast 7-8 timmar per natt

LinneaG
0

#4 - jo det hoppas jag att det blir =) Om Linda kommer så får hon säga va hon tycker =)

[slo]
0

#6 usch jobbigt att gå upp så tidigt ;) men 7-8 timmar / natt är ett måste här också!

bebbe
0

Var uppe och kissade vid ettiden , och var tvungen att titta in här, men eftersom du sagt natti natti brydde jag mig inte om att svara, en natt satt jag och Anki och addade vid 3 tiden (oxå kisserunda)

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Faxlin
0

haha nej manär rätt ensam vid den tiden. Men jag har ju ont ju;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha går upp och kissar och sätter på datorn. Herregud om jag skulle göra det. Då trodde nog karln att jag var knäpp. hehe

Lorita
0

#11 min gubbe vet att jag är knäppGenerad

gejsa
0

Ha, ha ja det vet nog min också eg. Men knäppare då. Flört

bebbe
0

Hade Inge vaknat och sett det hade han nog skickat mig till psyket

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst