Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2596 ggr
[louise80]
0

Westcoastshowjumpers.se

Har gjort en ny hemsida, www.westcoastshowjumpers.se Skrattande

gejsa
0

Snyggt! Men vad är det för hästar som hoppas? Är det dina allihop?

Det ser mer seriöst ut om du har hjälm tycker jag. Farligt för dig om inte annat ifall något händer. :)

wewwa
0

Snygg sida, men jag säger som gejsa att det ser och verkar mer seriöst om ryttaren har hjälm på sig. :)

tezzie
0

Fin hemsida :)

Håller dock med om att jag tycker att det ger ett seriösare intryck med hjälmbilder :-)

Hur går det för Lady Marmelade här i Sundsvall då??

*** Kärleken övervinner allt ***

[louise80]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 vad jag vet så går det jättebra för henne i sundsvall

Jaja jag ska börja använda hujälm jag lovar ….. iallafall när jag hoppar och på bilder Skrattande

Goldfinger är min egen ochså har jag en 6 åring, Jamie & Zodiac är hästar jag tävlar och dom andra är några av dom sålda hästarna som varit här tidigare under året. Har ju haft semester hela sommaren med bara 2 hästar , dax att göra något vettigt igen ……

Så söker någon ny häst är det bara att höra av sig.

Bild på min 6 åring  ( hon älskar sitt fönster )

Ledin
0

fin sida på fina hästar :) får du + för men - för ingen hjälm bara på tävligskorten andvänds den.

[louise80]
0

varför måsye alla vara så känsliga för det där med hjälm? det e upp till var o en. Men jag ska bara lägga upp bilder med hjäl i fortsättningen

obelixhedevang
0

åh, Gramhila provred jag i våras :) hur går det med henne?

gejsa
0

#6# Jag är inte känslig om du rider med hjälm eller inte. Jag tycker bara att det ser mer seriöst ut om man skyddar sig. Sedan får du väl visa upp hur många bilder utan hjälm som helst. Talade bara om vad jag tycker. Sedan visste jag inte att flera skulle tycka samma. Var absolut inget elakt menat om du tror det. Ville bara poängtera det. Eftersom du säljer hästar alltså.

tezzie
0

Det är svårt det här med hjälm, jag personligen struntar i om du rider med hjälm eller inte (missförstå mig rätt) men jag tycker ändå att man på ngt sätt ska försöka vara en god förebild och ja, jag tycker att det ser med seriöst ut!

tezzie
0

Det är svårt det här med hjälm, jag personligen struntar i om du rider med hjälm eller inte (missförstå mig rätt) men jag tycker ändå att man på ngt sätt ska försöka vara en god förebild och ja, jag tycker att det ser med seriöst ut!

[louise80]
0

ja jag vet att det där med hjälm e svårt, men åker du tex till falsterbo så sitter ingen å rider med hjälm …. det e dåligt föredömme.

#7 hon mår bara  bra hon bor i jönköping nu.

tezzie
0

#11 Håller med :-)

Lindbygarden
0

Hahaha.. va bra då vet jag vart mina unghästar kan åka sen!

[louise80]
0

det e bar att skicka hit dom Skrattande

Lindbygarden
0
[louise80]
0

När kommer dom Flört