OT: andra intressen
Tycker det skulle vara spännande och se vad ni har för andra intressen än hästar! Hästar tar ju enormt mycket tid, men folk kanske ändå hinner med andra intressen (utom att fika med vänner, film och sånt där som de flesta gör ;))
Så, people, vad har ni för andra intressen om ni hinner med annat än hästarna?
Själv är jag bilgalen. Fyrbenta hästar och hästar under motorhuven, det är det som gäller för mig. Framförallt gamla amerikanska muskelbilsmonster, från slutet av 60-talet. Hett värre. Dragracing, hett värre! Så, förutom hästtjej är jag även biltokig.

Just nu lägger jag ner hela min själ i skolan och hästarna..men psykiatri står mej varmt om hjärtat, så det brukar läsas på så mkt det går..=)

:)
Något intresse förutom hästar? Nej. Det finns bara andra tråkiga måsten ;)
Förutom hästarna är jag väldigt hälsointresserad och försöker att uppnå en bra hälsa :) Sen har det blivit allt mer musik ^^
Förutom hästarna så pysslar jag mycket med fotografering och med hunden, tränar lite "hemmaagility" med henne :D

Förutom hästarna, brukar jag träna mountainbike :)
Förutom hästarna och kompisar mm är det vår perserkatt och kaninerna och växter.. En sak som är sådär är skolan, men den är ju ett måste, jag tkr iaf att omvårdnadslektionerna är ganska kul.

Fotografi ;)

Fotografi och musik! Eller, ja, jag brukar spela på min synt och sjunga lite, men mitt riktiga intresse är att lyssna på musik! ;D Kan inte leva utan det.
hmmm förutom hästarna så …tja hinner inte med fler intressen…barnen o jobbet tar mkt tid! Hade jag haft tid skulle jag vilja gympat, fotograferat, planterat i trädgården, gått olika kurser i lite allt möjligt! MEN när jag blir gammal DÅ ska jag göra allt det!!! hihi..

Nästan alla mina intressen är inom området häst. Separerar dem lite, avel, utställning, körning, ridning, osv.. Brukar spendera min lediga tid med städning i stallet, skura vattenhinkar och tunnor, borsta hästar, klappa och bara umgås med dem.. Det tycker jag är kul, konstigt för städning av hemmet är aptråkigt tycker jag.
Just nu jobbar jag lite väl mycket att annat inte riktigt har hunnits med.
Men jag älskar shopping både till djur och människa, böcker och läsning, umgås med vänner och pojkvän.
Sedan håller jag på med körkort, det är absolut inget intresse tycker att det är jättetrist, men det tar tid..
läsning tycker jag ju om o hinner med, samt lösa korsord, JA jag är gammal ;-P

Juste, glömde ; att träna hunden och läsa! ;)
Shoppa, umgås med vänner.. och festa! =)
sen så gillar jag att fota, bil ljud och fashion cars (stavning? :P )

Fotografering & musik =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Hmm förutom hästarna har jag kanin & marsvin. Sen hinner man inte med så mkt mer än djuren, datorn, kompisar, fester & skolan ! Så jag har väl inte direkt ngt speciellt intresse för något annat ! 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Lite fotografering, lite fotboll :)

Säger som #11 varför är det så hopplöst att städa hemma när det går så lätt att göra det i stallet?
Min kanin o marsvinen samt katt"skrället" tar sin tid. Musik är också ett stort intresse och pyssla med krukväxter.Samt fara runt på loppisar. Korsord har också en förmåga att fånga en för att inte tala om sudoku.
Har även ett mångårigt stort hundintresse och har förmånen att få hjälpa en väninna med hennes hundar. En schäfer samt 4 st Pyreneiska mastiffer.
Ibland är det även mysigt att helt koppla av djuren och gå med goa vänner ut på en pub.
Marsvin 4-ever
.
Tecknar och läser när jag har tid… Lyssnar på musik gör jag jämt
Annars är det mycket hästar. Och datorn också.

Jag har ett stort intresse i att springa på auktioner och loppisar för att göra gamla fynd som jag sedan kan renovera upp till läckra möbler.
Hästarna tar ju extremt mycket tid men en ruggig höstkväll så tycker jag om att brodera, så vet du #12 Jag är oxå gammal, haha!
*** Kärleken övervinner allt ***
Fotografering, musik och innebandy. Eller ja, träning av alla slag eg. och då är det ju hälsan som tillkommer på träningen ^^

#20 är det pyreneer hundar eller ngn annan ras? kan du inte visa bild? *nyfiken*

Det är numera hästar för hela slanten, men rally har varit ett stort intresse. Tyvär hinner jag inte med tävlingar mer, men intresset finns ändå. Fler intressen är shopping, musik och inredning.
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

#24 Måste ta tag i detta med att lära mig sätta in foton.
Pyreneiska mastiffer förväxlas ofta med Landseer. Men Pyreneiska mastifferna är större. Kan bli uppåt en 80cm i manken.
Jättehärliga hundar funkar ypperligt med hästar. Caesar min kompis hane är en självutnämnd "stallvakt" fniss. Han blir jättebesviken om han inte får följa med då hästarna skall nattas.
Marsvin 4-ever
.
#22 ÅH vad skönt jag inte är gammal själv härinne;-)
Fotografering :)

#27 Gammal vem är gammal? är själv 52år men känner mig "oftast" som 25år.
Var tusan la jag nu stödkäppen ???
Marsvin 4-ever
.

#29 Men du broderar säkert inte ;-)

#30 Nej synen är för dålig. Ha Ha.
Marsvin 4-ever
.
fotografering typ (: sen dom "normala" sakerna, typ datorn (A)
Isa Aronsson
www.stallequino.se

Hästar, bildredigering och matematik/statistik, jo det är nog jag….det jag inte kan få ner på papper i form av siffror det tror jag inte på. Hästar och bilder ger mig ett inre lugn som jag behöver. Sen lever jag väldig mycket för min familj, siffror kommer in i mitt jobb.

#31 Hahahaha
Mysa och gosa! =)