Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridtravare
Läst 991 ggr
carrrrrooooo
0

ridtravarföreningen

Hej Hej..=)

någon som vet vad det kostar att vara med i ridtravarföreningen per år eller månad??..

skulle så gärna vara med och ställa upp på tävlingar i närheten:)

Jag har inte grönt kort, men det måste man väl inte ha på deras tävlingar??

// Caroline

tezzie
0

Det kostar 150 kronor per år, man behöver inte grönt kort :)

Kolla på hemsidan hur du betalar www.ridtravare.com

*** Kärleken övervinner allt ***

carrrrrooooo
0

men då får man väl en tidning som man kan kolla i när tävlingar är och så väl??.. finns det många tävlingar här runt mig (södermanland) ?? känns lite meningslöst annars Obestämd

tezzie
0

Man får en medlemstidning, sen skickar din tävlingssektion ut mail till alla medlemmar när det är dags för tävlingar och träningar!

Verkar vara bra aktivitet i ditt distrikt :)

http://www.ridtravare.com/distrikt.php?lan=10006

*** Kärleken övervinner allt ***

Mangis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För medlemsavgiften får man tillgång till forumet på hemsidan, tidning två gånger om året och inloggningsuppgifter till Hippson när nu det blir klart (för inköp av föreningskläder). Man får också delta på våra ridtravartävlingar (öppna endast för medlemmar) i dressyr, hoppning, Trab eller utställning. Vi har ett eget TR med klasser i tre olika kategorier för så rättvis tävlan som möjligt. Erfarna ekipage kan också få möjligheten att visa upp sig vid olika tillställningar runt om i landet. Jag har fått fömånen att visa Mangis vid hästmässan i Nyköping för två år sedan, samt Mickie vid Solvalla för några veckor sedan. Men det är ju delvis för att jag är en mycket aktiv medlem. Det beror lite på vad man gör det till…